mattock
mattock
mattock

眉淡衰收尾

2013/05/29 05:51:14 網誌分類: 生活
29 May
中環在線:眉淡衰收尾

商交所爆煲又捲入假文件案,主席兼「首席梁粉」張震遠頓成城中熱話人物,仲被人翻舊賬,唔計進入首階段除牌程序嘅泰山石化(1192)外,佢早於九十年代 任英國富地石油CEO時已搞垮公司。究竟係公司黑仔,還是佢嘅面相唔適宜做管理同創業呢?

顴骨冇肉 五行欠水

麥玲玲師傅睇過張震遠面相,即刻話佢衰在條眉唔靚,屬「眉淡」之人。眉主一個人嘅計劃同執行能力,眉清、粗且濃、眉尾唔散、冇折斷先係靚眉,呢類人辦事能 力強,首富李嘉誠頭馬霍建寧、港交所(388)前主席夏佳理係最佳例子;相反「眉淡嘅人,通常有頭冇尾,一定衰收尾」。
區仲德師傅就憑面相睇張震遠有冇錢,指佢印堂凹咗,兩塊面珠冇肉,唔算有錢面相。雖然話鼻主財星,張有個豬膽鼻,似乎係好,但佢山根位凹,事業發展唔順,加上顴骨冇肉,冇乜貴人。簡言之都係五行欠水。
再八卦啲問吓,睇唔睇到張震遠會否遇上牢獄之災?麥玲玲話要睇掌先知,區仲德就話要睇氣息,即係講唔到。查實風水面相都係八卦吓,留意警方同證監會有乜行動仲實際,張震遠噚日冇返數碼港商交所寫字樓,唔知去咗邊度謀對策呢?

李華華
LiWaWa@AppleDaily.com


LiWaWa@AppleDaily.com

回應 (1)
我要發表
mattock
mattock 2013/05/29 05:53:05 回覆
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2014/12/27

 祝聖誕快樂,新年進步,身體健康

mattock
mattock 2014/09/09

相信大家都應明白香港樓市狂漲的原因! {#201208122141403705_600w.gif}

mattock
mattock 2014/09/09
【林奮強訪問】剛性需求強 「樓價冇得跌」

對於本港樓市前景,智庫組織「香港黃金五十」創辦人林奮強接受雜誌專訪時,更是大力唱好,大膽預期樓價不會跌,主要是住宅剛性需求仍強勁。

他表示:「現在樓市已沒有投資者,更沒有海外投資者,只有首次置業人士,樓市仍在升,即是說住宅的剛性需求好勁。」

另一方面,林奮強指出,香港經濟呈結構性增長。過去4年,當佔全世界GDP逾6成國家的經濟紛紛向下走時,期間香港經濟卻經歷結構性增長。

息口走勢方面,林奮強表示:「我看不到全世界10、20年後,息口跟現在相差好遠,我相信會跟現在差不多,其實你看10年債券息率,已告訴你無息加。」

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20140908/52878682

mattock
mattock 2014/08/24

金龍兄晚安,謝謝到訪,很明顯今次的狂升是"政府放寬了雙倍印花稅的換樓期 限"而起,到底正苦玩把戲,或正苦被玩,最後香港窮人是大輸家。

始終都是689害死香港人。