阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

沽貨心比買貨大

2007/08/15 14:17:55 網誌分類: 經濟
15 Aug

 大市再跌,散戶繼續冇路捉,唔知美股幾時跌,睇到都呆晒,閒閒地400點,500點都好似睇慣晒’

 

  講過中國食品價格不斷急升,我就搵左幾隻食品黎做個比較,322康師傅,506中國食品,1068雨潤食品黎估,不過記住我唔係叫人買,我係估佢跌定升,咪見到我講兩講就傳出去,睇到呢篇文既人睇過就算,唔係叫人買的,唔好誤會。

   322康師傅為中國大陸消費食品市場中之主要企業之一,主要於國內製造及銷售方便麵、夾心糕餅及包裝茶飲品。(抄番黎),由05中開始被炒起,最高上到9.95,去唔到10蚊就跌番黎,其下既產品方便麵不斷滲入中國農村市場,根據佢地06年既業績,佔有市場65%既平價麵,近日內地公仔麵加價,再隨住外圍走勢,呢類股會比人沽,外圍走勢令市場汰弱留強,中國內地會係08奧運前會調控番食品價,距離奧運仲有成年,冇可能不斷升12個月,唔係到08年8月都唔知點算,不論升跌,食品價格上升左一排,製造成本增加,其實要炒差唔多已經係尾升,佢既股價由高位跌落黎跌左唔少,再比人翻炒機會不大。

   506中國食品自從分拆了606後股價都係繼續跌,又係由差唔多10蚊插落黎冇好過,又再因為外圍走勢,原材料價格上升,加上公司內部其實幾混亂,大家係606同506之間都唔知邊個前景較好,606曾表示會將506部份既業務慢慢轉入,又傳注資,混亂既消息已經影響晒大家,再加上606受阿爺禁制,相信跟佢,一齊走既506都難免受影響,股價可能會繼續受沽壓/牛皮係度。

   1068雨潤食品又係曾差唔多見10月,4月份公佈業績有盈利增長,不過一早俾人炒定,之後見光過後急挫再回升,最近雖然食品價格上升,但係股價亦隨外圍大幅下跌,犘通由「中性」至「增持」,目標價由9.6元調高至10.8元。究竟信唔信就自己決定,電視日日話中國豬肉牛肉加價同時亦影響埋香港,聽到人都驚,我就憂慮阿爺打壓措施,令股價下跌,如果博佢低位反彈唔係唔得,不過記住賺到就走人,輸左要10%止蝕。

 依家環境,大市比較沉,呢類股唔會俾人帶頭炒,但可能帶頭跌,阿爺出招冇聲冇色,但國內街市超市響晒警告,連香港都差D話豬肉牛肉荒,博撈底,食品股風險好大,再加上大市環境,沽貨心比買貨大,小心。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau