關慧玲
關慧玲
關慧玲

顧影自憐

2013/06/07 08:41:13 網誌分類: 生活
07 Jun
        在希臘神話中,有一位人見人愛的美少年那西瑟斯,有一次在清澈的池邊彎身時,看見自己俊美的倒影立即愛上自己。這少年日日夜夜與河中影子對望着,直至憔悴死。死後,他的身體變成了水仙花。

        這晚米米躺在玻璃枱上,頭擱在枱面,就很有這個效果……不過是搞笑版。

        牠一時眉頭深鎖,一時抬頭望天,一時合上眼扮思想,一時又沉沉睡去。人家是俊美少年,牠卻是成隻潛艇般,肥大的肚仔毛聳聳攤開晒,放浪形骸。

        肥米望着自己的倒影在想甚麼呢?牠的智商有如五歲小孩,小腦袋不住轉呀轉,是覺得自己靚爆鏡嗎?是擔心我嗎?是張羅六貓以後睡覺的位置?是想着下一餐貓餅的份量?還是思想如何捉弄骰仔好?

        悶悶的凝視了好一會,睡魔就來急Call,眼皮愈來愈重,終於睡去了。如果牠因凝望自己而死去,可能會變成……豆腐花吧?牠的腦裏應盡想着吃吧?

        關慧玲

        
回應 (8)
我要發表
2013/06/13 22:13:47 回覆

今日打電話去3寬頻,相消30天後到期的合約,在音頻電話中找了10多分鐘才找到有人接電,更需再轉換另一人同小弟通話,原來是3寛頻取消服務是這樣的,
先至電找到有要求取消表格,它們除此沒有其他方法,3寛頻會一星寄出表格,客戶收到後寄回,它們收到後跟據郵chop為記的1個月後才幫客戶取消。
大家注意

3HK初初用都OK, 但近排經常斷線,上個月有人打黎叫我續約,有話可能會搬,仲問過佢地,佢地話可以提供一次免費搬,好彩問多句如果無覆蓋點算,'原來 大埔中心 係無覆蓋',佢地話重覆蓋就要比埋兩年合約餘下的費用,所以無同佢地續約;但佢地無提過取消原來咁煩,所以一開始就用 '' 來形容 3,唔係用 '',呢D公司只能用 ''黎形容,因為為左賺錢就無晒人性。

 

佢地總部在 青衣,但 sorry,就算小弟上佢地 青衣總部佢地都唔倒終止合約 (合約完結期後),比埋傳真亦唔得,一定只能由佢地郵寄一套兩份的取消合同表,我們填好郵寄比佢地,佢地按郵 chop 日期計 30天後才能取消,(怕佢收到話收唔倒,就要寄掛號)真係問你死未!簡直係 ''

早几日填了張更改合約表,上面寫住取消合約,今日有人打電話比我問何解取消合約,我話要搬屋,佢地好闗心咁問搬去邊,然后我求其話大埔中心,因为我知佢地無覆蓋,佢地查過后話取消都是要打另一个電話,又係要郵寄表格至能取消,呢間3真係差到呢,只能用一個 字形容!

 

2013/06/07 19:56:09 回覆

王可力

咁要加粉絲底啦,整個油豆腐粉絲湯  {#icons_dog10}

2013/06/07 14:22:39 回覆

睇o下, 米米令人聯想到幾多好味o既野 {#icono0_25}

2013/06/07 12:33:43 回覆

hi,,我就話似條金黃色足料的"牛俐 so"多d........ {#icons_girl2}

關小姐,又有可能米米覺得夏天太悶熱了,,,,,,,,,,,,,,,,主人又冇咩新玩意比佢,,佢就整成個懶散樣 {#icons_cat4}比您睇囉,,,,,,,,哈哈

2013/06/07 12:17:47 回覆

臻淇貞子 - 突然間諗起豆腐卜”  {#icons_cat10}

2013/06/07 10:47:52 回覆

一攤勁多油o既豆腐花 {#icons_cat2}

2013/06/07 10:24:57 回覆

我倒是覺得, 肥米應該是想著下一餐貓餅份量是多少的機會佔大多數... {#icons_cat2}

2013/06/07 09:13:19 回覆

哈哈哈, 怎麼想也想像不到米米... "如果牠因凝望自己而死去,可能會變成……豆腐花吧" {#icono0_42} {#icono_62} 咁應該係加o左好多黃糖向面o既豆腐花! {#icono0_3} {#icono0_3}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}