關慧玲
關慧玲
關慧玲

第三梯隊

2013/06/28 08:41:16 網誌分類: 生活
28 Jun
        阿寶是我第一批領養的貓中,最後一隻去彩虹橋的。

        早年連接帶了幾隻貓B回家,家裏過份地熱鬧起來,就停止了去睇貓的癮,之後幾年真的一次也沒睇過,安安份份和幾隻貓過日子。隔了好些年,因為際遇變化,第二梯隊包括紅豆、肥米等陸續出現,又是一窩蜂的。

        貓生短暫,牠總比我先走,有段時候是每走一隻心痛一次,不想個心再被撕開,想過以後不再養的。之後,慢慢發覺心靈已被牠們鍛煉得更堅強,看化有緣聚,自然也有緣散的一日。

        既克服傷痛,反正流浪貓多如恒河沙數,希望繼續出一分力。於是,心理上準備好第三梯隊出現,一睇之下,率先把白貓Mo仔帶回來。

        肥米、真真等第二梯隊的貓爺正當盛年,亦自有百年歸老的一天,當然怕那一日的到來,但我知道自己一定會更堅強。好好生活,愛己及貓,是牠們教曉我的功課。

        關慧玲

        
回應 (14)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2013/07/04 00:40:05 回覆

lololo,

十分歡迎呵,那邊夠晒熱鬧的。 {#icons_cat9}

2013/07/02 15:05:17 回覆

我家亞寶也剛到彩虹橋, 可以識新朋友一起玩耍啊.

2013/06/30 16:15:12 回覆

係呀,他日再相見真係我既願望,相信亦都係大家既願望 {#icons_cat1}

關慧玲
關慧玲 2013/06/29 17:05:03 回覆

各位,

有時也不是太堅強咋!!不時會想起過去的貓貓,只是放寬了心,認定牠們在更好的地方,也好騰出心靈照顧新來的bb,希望他日再相見。

關慧玲
關慧玲 2013/06/29 16:59:15 回覆

claudia

聽你這樣說真的很高興,貓帶給你的驚喜日日不同,自始你的日子就多姿多彩啦。

關慧玲
關慧玲 2013/06/29 16:57:30 回覆

astherpak

你真的說很好,這就是生老病死,喜怒哀樂,這才是人生!!! {#icons_cat1}

2013/06/28 15:06:10 回覆

關小姐你好,我跟你個Blog好幾年,由一開始唔鍾意猫,一路有d興趣,慢慢愛上猫猫,現在擁有第一隻主人,但真如你所說養猫真的會上癮,現在心思思想去領養多一隻,可以說是你杜我上養猫癮的,謝謝

 

2013/06/28 13:21:17 回覆

大人們有咩反應?

2013/06/28 12:54:01 回覆

係呀!今朝一睇都以為係阿寶張相!好似哦!

Mo仔您好!歡迎你加入關家貓!我地成班讀者都係你地fans,支持各位貓爺同關小姐!

{#icons_cat1}

2013/06/28 11:35:51 回覆

{#20100923238.jpg} {#IMG-20130628-WA0000.jpg}

關小姐, 您好!

我養的貓貓, 已有4隻百年歸老, 1隻有病(打瞓覺針), 每次我都傷心到不得了, 但我會給自己1個月時間去傷心, 人總要經歷喜怒哀樂, 學懂過渡, 這是人生.

我會把愛牠們的心延續下去, 每天只要看見d仔女開開心心, 什麼煩惱都掃走, 現在我有2隻貓仔, 最近收養了1隻狗女. 牠們全部都是收養/領養的.

好喜歡睇你的專欄, 每星期都不會錯過的.

Asther

 

2013/06/28 10:07:36 回覆

今朝一打開報紙見到真的以為係阿寶的舊照.... {#icono0_5}

MO仔 你好呀! 你好靚仔呀! 好高興認識你呀! 會笑笑的小白B! {#icons_cat8}

關小姐 支持你! 你開心, 貓爺們就開心! 貓爺們就開心, 我哋都開心! {#iconb_264}

2013/06/28 09:23:31 回覆

關小姐,

雖然不應這樣想,但真的很有...亞寶的影子...很替您開心,繼續愛貓,繼續愛己,支持您啊! {#icons_cat9}

2013/06/28 09:19:41 回覆

加油,關小姐!永遠支持你!亦希望眾貓健健康康!

2013/06/28 08:56:35 回覆

支持支持....支持米米媽繼續多照顧/收養貓爺, 等我地繼續睇多d貓爺的文章或相片..... {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}