joboche1
joboche1
joboche1

佔中行動_戴耀廷_1

2013/07/05 08:32:50 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
05 Jul

或者有人應為佔中行動唔可以同打劫行動相提並論! 不過, 兩者嘅性質好似唔同, 但喺出發點就完全一樣! 兩者都喺靠恐嚇要脅嚟增加談判籌碼, 而且仲可以輸打贏要咁企喺不敗之地. 令對手應約又唔喺; 唔應約又唔喺! 應約咩, 即喺冇咗尊嚴; 唔應約咩, 要揹晒所有責任同罪名! 呢招生仔冇屎忽, 喺姓戴做得出!!

最攪笑嘅仲講明唔喺有人想行動成為事實! 咁姓戴嘅又提出嚟托咩? 又怕痕又怕痛就唔好攪咁多嘢講咁多嘢! 想沽名釣譽, 又唔想承擔煽動罪嘅罵名! 想做烈士, 未行動先已龜縮稔定退路! 世間有咁便宜嘅事, 幾時論到你姓戴嘅出頭? 所以話齋, 唔想揹刁民個朵, 就番屋企揍仔! 想要做順民, 就唔該收埋把臭口啦!

~~待續
回應 (0)
我要發表
user