joboche1
joboche1
joboche1

戴耀廷再次狗吠

2013/07/12 08:00:54 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
12 Jul
戴耀廷又試胡亂狗吠, 講咩嘢佔中行動喺為咗公義, 唔可以同賊佬打劫相提並論喎! 其實, 點講喺自己一把口度, 冇理講成有理又得; 賊徑講成英雄行為又得. 只不過在於對身邊反對聲音一於少理, 實行做到笑傲江湖小說入面嘅任我行一樣, 鍾意點行就點行; 打橫打掂都揮洒自如. 咁嘅作風, 一定迷死唔少捧場客架!!

至於口講公義, 都唔怕笑壞人地! 連公義咁正氣嘅名詞, 都比戴耀廷強奸埋污辱咗. 俗語講得好, 做得妓女就唔好怕醜, 更唔使旨意攞到貞節牌坊. 戴耀廷夠膽開左極壞嘅先例, 郁啲就攪佔領行動, 完全漠視法紀. 仲有面口講明知犯法, 唔鼓勵未成年人參加?? 明知殺父殺母喺唔好, 但喺自己可以殺, 未成年唔可以?

~~待續
回應 (0)
我要發表
user