【五】鼻無可避

2013/07/31 12:19:20 網誌分類: 專欄文章重貼
31 Jul

中停包括眉、眼、鼻。鼻因為主宰人一生很多東西,所以十分重要。

鼻為夫妻宮,又係財帛宮、疾厄宮。

女人個鼻好重要,嫁唔嫁得到好老公都係睇個鼻,如果個鼻樑生得夠高、夠長、夠直,就容易嫁到好老公。

鼻為財帛宮,又為財星,睇人一生是否有錢。鼻頭叫準頭,主正財,兩邊鼻翼為蘭台、廷尉,睇偏財。

鼻又係痴厄宮,兩眼中間,鼻樑之起點為山根,鼻樑中間年上及壽上,睇身體及健康以及災劫。

睇相要靈活,因時代而有所調整,以前有云:「鼻細女人易作他人情婦,叫二奶命。」近代生活環境較好,大部份人的鼻都不太差,所以好多有錢人的二奶及情婦,個個鼻都咁靚。

順帶一提,在相學中要判斷一件事,絕不能單靠一兩個部位,一兩個特徵而莽下定論。要結合多個部位,認證多個啟示,才可下定論。古語又云:「鼻大藏財。」其實鼻大無偏財,鼻大並非代表有錢,只是衣食無憂或者頂多豐衣足食。古代又云:「豬膽鼻有錢。」此講法相信好多人都聽過,豬膽鼻因為鼻如豬膽,不見鼻孔,藏財而已。但今日要靠節儉儲蓄去致富,就祝你好運。但有一樣是對的,不見鼻孔,為人孤寒,用錢有道,不胡亂揮霍。而兩邊鼻翼薄者,鼻孔微露及鼻略細,為偏財鼻,瘦人要鼻長才有機會有錢。有錢人多數鼻長,但肥人有錢可以鼻短的,肥人好少有個長鼻子,所以不同人有不同的睇法。

鼻睇健康,要整個鼻樑去睇,由山根開始,山根低陷,身體好極有限。山根代表肺、喉嚨、氣管等,山根生得低、窄,或者有紋侵痣破,都係代表呼吸器官容易出問題。而且對婚姻及感情都有影響。山根最好夠高夠闊主較健康及婚姻少波折。鼻樑為年上、壽上,這兩個部位差不多相連,合稱為疾厄宮。當有病及厄運時,鼻易現黑氣及青氣。青筋攀鼻樑,無事喊三場。指小孩多病,身體差,所以凡兒童鼻樑現青筋,身體都係比較差,鼻樑大斑,肺弱、氣管敏感,易患哮喘。

有很多人鼻樑會有節,有鼻節o既人疑心重,容易婚姻出現問題,外間有說法為女人鼻樑有節匬夫,其實並不正確。因為有鼻節主脾氣暴燥、疑心重,性格剛硬,以玫一生感情容易出現問題,容易離婚。所以有鼻節的女人即使不用離婚丈夫都係極難相處,分分鐘炒大鑊,貌合神離者多。

鼻亦可以睇好多個人性,鼻頭有肉,心肝無毒,為人正直,少害人之心。鼻高鼻大鼻直的人,自尊心強,自我為中心,難納他人意見,喜以自己作標準去衡量他人。相學上叫孤峰獨聳,主孤獨,尤其晚年更甚。這種人難轉行,亦唔容易轉工,而鼻特別細之人,容易缺乏自信,易受他人支配,無主見,鼻大人固執,鼻扁無自信。

若女人個鼻又扁又細,是否注定一世捱窮呢?當然未必,世事無絕對,上天好公平。咁嘅女人要有錢,就要同個老公一齊捱,會捱到好有錢,通常幫個老公做生意,做得好出色,辛苦過老公,就會好有錢。所以鼻扁唔緊要,要配合顴高而有肉,下巴圓厚,腮骨有力,一個捱得既相,實會有錢。

{#_代表的年齡.jpg}

41歲-山根,42歲-精舍,43歲-光殿,44歲-年上,45歲-壽上,46歲-左顴,47歲-右顴,48歲-準頭,49歲-蘭台,50歲-廷尉。

{#s根低陷.jpg}

{#`.jpg}

此文曾於頭條日報專欄「玄學人」中刊登,由於報章版面有限,不能足本刊登,現將全文重新刊載在Blogcity與讀者分享,如有植字方面的錯漏,敬請指教。

回應 (0)
我要發表
user