林慧思是否小事一樁?

2013/08/12 19:39:58 網誌分類: 生活
12 Aug

我不想分類此事為政治, 因政治十分陰暗無心分析, 但此事搞到報紙、youtube、到處人人討論, 又再旺角變成戰場, 是否還是小事一樁? 打壓林慧思呢?

如果係政棍批論高官, 可曾有過對等思維? 我只見到趕盡殺絕, 打壓到盡, 永不悔錯; 加上毒蘋果日日洗腦, 絕對鎖死目標, 不偏不依地殺絕對方。這就是我見到今日的香港, 真的病了!

昨日與友人飯局, 有一中年大學畢業人仕發表對林慧思表示支持, 佢有看過youtube, 支持理據係警察打壓法輪功, 我問他何以見得, 他說因為警察用背對法輪功,有意打壓示威, 再問清楚他有無看報紙報導? 他說看蘋果, OMG, 完全明白了, 無意再講。

飯後一對中學程度夫婦跟我說真的不明白老師咁鬧警察都有人支持, 我只好苦笑香港病了。分辨是非有時同學歷未必有好大關係, 反而內心道德標準影响更大。

回應 (0)
我要發表
user