【七】咀咀佢

2013/08/14 15:30:48 網誌分類: 專欄文章重貼
14 Aug

咀在下停十分重要,咀的流年歲數為60,咀又名水星,又叫正口或海口,名稱多多。

睇咀一定要睇埋人中兩旁,鼻與上唇之間,左仙庫,流年52歲、右仙庫53歲、食倉54歲、祿倉55歲,此部份宜飽滿,撲出o黎為之飽滿,忌凹陷尖削,飽滿者代表51-55歲流年運程暢順,在臨近退休之年得豐盛,有足夠糧餉過晚年。

咀,至緊要唇色紅潤,忌黑、暗、瘀或藍,女性尤甚。凡唇色瘀濁者,難有貴氣,因為男重精神、女重血氣、眼睇精神、咀睇血氣,所男人睇眼,女人要睇咀。

因此,如果女人咀唇又瘀又黑,嫁到個好老公的機會唔會好大,男仕們都係一樣。相學有云:「唇紅齒白招艷妻。」所以男人咀唇紅,牙齒又白又齊,都容易有個靚老婆。而另一個娶靚老婆o既相訣,在《何知歌》有云:「何知此人美貌妻,但看此人眼細長。」若然你夠唇紅齒白,而眼又細長,咁相信你個老婆都唔會醜得去邊。

咀,可以睇情慾,亦可睇說話技巧,首要咀唇紅潤,其次菱角分明,咀角宜朝上,忌向下。向下者為覆舟咀,主晚年孤獨。因為覆舟咀o既人不擅辭令,講說話得罪人多稱呼人少,人家唔o岩聽,自然被疏遠。因說話不夠技巧,朋友自然少,連配偶漸漸亦唔o岩傾,仔女又唔o岩傾。

再者覆舟咀咀角向下,個人容易悲觀,向壞處想,更加講親都無句好聽,所以到晚年就自然容易孤獨。若覆舟咀再加一個尖下巴,咁仲大鑊,下巴係睇60-70歲,相學中下巴闊則晚年運好,下巴越尖,就晚境淒涼。所以街上、公園裡的孤獨老人,多數都係覆舟咀、尖下巴,因覆舟咀主晚境孤苦貧窮。

但如果覆舟咀配個方下巴,咁又唔同,會特別有錢,但都係孤獨。雖然大家都係覆舟咀,都係孤獨,但下巴生得正,晚年過得好好多。

另外咀又可以睇人講o野靠唔靠得住,咀歪牙疏,尤其上唇歪,說話不可靠、信唔過。因為上唇睇說話技巧,上唇最緊要整齊,菱角分明。相書有云:「咀如角弓者貴。」咀如角弓,說話實在,上唇薄、翹,說話夠技巧,上唇菱角整齊,有口才、善辭令。咀唇有粒珠,有辯才、包拗頸,所謂:「咀唇有粒珠,嗌交唔會輸。」,可想而知。

若然菱角分明加上唇薄及唇翹,仲要有粒珠,咁o既人,樹上隻雀都畀佢(乙水)落o黎,死都講得返生,說話有技巧。但要睇人講說話靠唔靠得住,就要睇埋牙、眼、鼻,如果說話時眼神堅定、鼻樑夠直、牙齒整齊,就信得過。但若果此人咀歪牙疏、鼻歪、說話時未言先笑,或不斷眨眼,又或眼神閃縮,就信唔過同靠唔住啦。

咀唇厚,不善辭令;咀唇厚加倒及牙,就更加唔識講o野。牙睇性格,牙向內,性格內向,性格內向o既人,自然不善於表達,所以如果倒及牙,但又鍾意講o野,又係大鑊!鍾意講o野但又唔識表達,都係無句好聽,講親都唔o岩聽。

{#C1.jpg}
51人中、52左仙庫、53右仙庫、54食倉、55祿倉、
56左法令、57右法令、58左虎耳、59右虎耳

{#C2.jpg}
同樣是覆舟咀,晚年都是孤獨,分別只在於有錢、無錢。
而咀如角弓,菱角分明,上下均等是為有貴氣。

此文曾於頭條日報專欄「玄學人」中刊登,由於報章版面有限,不能足本刊登,現將全文重新刊載在Blogcity與讀者分享,如有植字方面的錯漏,敬請指教。

回應 (0)
我要發表
user