【八】下巴兜兜,晚境無憂

2013/08/21 10:24:26 網誌分類: 專欄文章重貼
21 Aug

上停睇人生起步,中停睇奮鬥歷程,下停睇晚年境況。所以下巴好重要,晚年有沒有安樂茶飯,都係睇佢。

下停由50歲開始,其實50歲之後,最重要睇神氣,部位是其次。在整體來說,下巴要厚重為好,一要兜,二要闊,相書云:「下巴兜兜,晚景無休。」所以下巴忌尖咀縮ü。事實上,下巴尖削,晚景都係悽涼,若然後生時下巴尖削無所謂,可能仲靚仔!但到中晚年仲未變圓變厚,咁你要小心鱓喇!

下巴兜之餘要夠厚,下巴厚,表示晚年運氣強勁,所以下巴兜,有用,下巴長,無用,鞋抽有用,馬面無用,下巴兜就係地閣向前凸,而且要夠寬闊,最好下巴底下仲有餘肉「墮落鈬」。當然,好多女人聽見都縐眉,嫌肉酸,但係晚年好兼長壽,今次真係要靚定要命!

下巴要夠寬、夠飽滿。但若然唔夠方、唔夠闊、唔夠飽滿,就要夠兜,所以下巴有兩個要求就係咁解。相學上,北方人個相要厚重,南方人個樣要輕清,而下巴就係其中一個最關鍵的地方,所以北方人下巴較飽滿,南方人下巴較尖削,但到老時,唔理南方人定北方人,總之尖下巴就無運行。

相書又云:「眉毛不及耳毛,耳毛不及項下ⓑ。」代表晚年安樂長壽,兒孫滿堂,不至孤獨終老,且老有餘錢。年紀大的人著重神氣,有神表示佢仲有運氣,無神就無運行。神弱亦即壽元差唔多。

奴僕宮,古代睇有否下屬緣份、伙記是否得力、冕年有沒有工人使喚,亦即反映晚年生活狀況。

陂池、鴨鵝:為流年64-65歲之位置,亦即酒凹位置,一般人認為有酒凹係靚,但可惜有酒凹表示在64、65之年,會有家產流失及災劫。因古代指示若陂池鴨鵝凹陷者,在64、65之年遇瘟疫、魚塘的魚及所飼養的生畜等家庭產業,因死亡而破財受損,而現在則表示該年會損失部份家產。

金縷,在兩邊咀角之紋,表示在正職以外有收入,表示入息來自多方,自有豐富資產過晚年。

歸來,睇兒孫緣份,晚年仔女是否在身邊,晚年是否兒孫滿堂,安享晚年。

{#下巴2.jpg}

尖下巴,人主外,容易飄泊,自尊心強,愛幻想,富藝術天份,但恃才持久力較差,且容易與現實脫節,家庭觀念較薄,以至老年容易孫獨,思想容易偏激。

方下巴,屬運動型,多國字口面,意志力堅定,有毅力,富忍耐力,重實際。能保守秘密,對家庭有責任,但若然ü骨過份硬朗及橫張,人容易反骨、易出朋友。

圓下巴,善交際,人靈活,量度大,人緣好,易受人擁戴,重生活質素,重物質,家庭觀念重,得下屬信任,冕年不錯,但人容易沉淪色慾、物慾,好滿足自己。

{#U巴1.jpg}

61 承 漿  62 左地庫  63 右地庫  64 陂 池
65 鴨 鵝  66 左金縷  67 右金縷  68 歸 來
69 歸 來  70 頌 堂  71 地 閣  72 奴 僕
73 奴 僕

此文曾於頭條日報專欄「玄學人」中刊登,由於報章版面有限,不能足本刊登,現將全文重新刊載在Blogcity與讀者分享,如有植字方面的錯漏,敬請指教。

回應 (0)
我要發表
user