有問題麼? (+換icon)

2007/08/30 08:30:33 網誌分類: 文化
30 Aug

尤記得year 1的時候,為了見一份補習的工作,有個agent說於理大會面。到了理大的鐘樓,他集齊面試的人,帶了我們到一個課室之類的地點,逐個面試。想起,覺得從鐘樓到課室遠遠的路程,加上下著大雨,有點兒恐怖和陰森的--理大更是意粉很不熟悉的地方啊!其實其他大學也不那麼熟悉。

如果說報紙太多網上騙案,求職騙案也多呢!上一回不是中了招,簽了份問題合約搞生搞死似的麼?那一回見那個agent,事後還可笑的,想教畫班,他卻說畫班沒位了,問我教不教魔術班,說魔術也很易學……說了可以考慮之後,卻沒有再收到電話。不論這是否一個真的能替我找工作的agent,見工是見過了,即是見過陌生人啦!見工就是要見陌生人,見陌生人也是見陌生人,為甚麼父母可以準許我見工,而不準許我見網友?

06年5月中,有一家旺角區的旅行社請了我一天。在當天,全部職員也是陌生人、來者不善似的……當時他們很少教我東西,到電話來到一個一個也給我全聽了,所以出錯機會極高,這麼一來247元一天很快完結--是意粉歷來全職工作薪金最高的一天!當地的人很世俗,很現實,很名利,說話也不中聽,受氣得我快要哭,否則不會一下班就致電當時還未是男友的前男友啊!一下失落,心靈投進了初時還沒有見過面的前男友的虛幻甜言蜜語中,相處起來失落告終。

今次tom媽媽舉辦的聚會,家人一定不許意粉出席,所以需要想一個赴會的藉口--迎新日?今天下午是真正的,學校的top-up degree迎新日,不排除自己學科也會搞一個自己的迎新日,如果沒有呢,這次好辦--就說9月1是學科的迎新日。為甚麼總不能開口說真話?

今早意粉失言了一句,說網上的聚會越來越多人,無心地說的一句叫意粉媽的神經即時崩緊:「你唔係去埋d網友聚會下?」

意粉即時說,「不!他們自己約,我不去呢」……

早早起來,精神不佳,頭腦簡單得很。以後在家說話還是要小心一點兒?總之,意粉跟大家相識一場,不能白白只於網上閒聊就罷。在外面識朋友需要太多吃喝玩樂,在網上卻不用,經濟划算的,久不久出來見見,ok丫! 為甚麼一聽到網友二字就豎起耳朵、提高聲線,網友不過是沒有朋友那麼親,卻比陌生人要親愛許多的呢--尤其是經常跟意粉聊天的幾位姐姐、叔叔、呀姨

 

 

 

 

(遲些換一幅icon,因為意粉媽有時會找陸x仁先生的股票策略看,會到頭條網,而且認得意粉的金像奬icon,更揚言有時會偷偷潛入!不能再給她認出……)

回應 (12)
我要發表
ivina
ivina 2007/08/30 18:24:10 回覆

business  ,

我唔識你,

不過明白呢d係生意手法、宣傳技巧,

我讀既科目係pr,

得閒都去睇睇你個blog,睇 business 點做business  先~

(咦?原來妳就係呢個靚女~)

ivina
ivina 2007/08/30 18:22:52 回覆

艾督督,

咁呀?

愛買手鏈愛買耳環愛買項鍊既意粉都好專一,

因為手只愛鏈,耳只愛耳環而不會是耳針,脖子唔會放個頸cool上去……


ivina
ivina 2007/08/30 18:20:34 回覆

Kenny

咪出左黎lor,

唔使等la,

俾你望到夠都ok!

嘻嘻~~

當然只係個icon。

2007/08/30 17:30:16 回覆
hi,好久不見了,最近可好嗎?
你好呀,最近都忙些什麼呢?
我的blog最近力薦幾本新書:
《一紙式人生規劃》
《職場獲與惑》
《世界上最偉大的推銷員》
《不對稱創新》--挑戰者的成功之道
《五年跨入高薪族》
都是非常精彩的好書,對於在職場中打拼的你來說是非常有幫助的喲~
blog地址就是:http://blogcity.hkheadline.com/business
記得來看看喲?~~
2007/08/30 13:47:57 回覆

紅油用黎做能量

黑油添用嚟畫頭髮

冇唔專一喎!

2007/08/30 12:56:07 回覆

Ivina,

New icon 新像, 我等待看

2007/08/30 10:56:35 回覆

黑油漆?

NO啦,你I-BOT係用非法紅油架MA,

咁唔專一既?!!

 

呵呵呵-- 

2007/08/30 10:55:37 回覆
等我都買D黑油漆番嚟畫番個靚頭「髮」先。  : P
2007/08/30 10:54:21 回覆

見工,有公司有地址-- no! 個agent咪冇lor。

呃人成本-- 都係既。

見網友被呃,失去嘅除咗上述,仲有感情同以後對人嘅信賴。(因你好信佢先會出嚟加嗎)」-- 對前男友同所有男仔係咁,嘻嘻。所以小E唔會俾個心你地,KEKEKEKEKEEE!

有頭有面嘅資深網友同得獎人-- 係喎!有事可以搵頭條網同星島,信譽保証 XD

2007/08/30 10:51:41 回覆

小e,

督督又長氣啦!

見網友同見工唔同。見工,有公司有地址,上到公司門口,唔對路可以唔見工。而且要呃你嘅成本同風險好大。見網友就唔同啦!佢地隱姓埋名,求祈開個 account 就得。呃人成本低好多。而且查佢冇咁易。所以你阿媽担心係正常嘅!

况且,見工被人呃,你只不過失去金錢或其他(女仔仲可能包括身體)

見網友被呃,失去嘅除咗上述,仲有感情同以後對人嘅信賴。(因你好信佢先會出嚟加嗎)

小 e ,妳仲細個,未食過大茶意(或飯),防人之心不可無,真係要小心。

不過呢,今次叙會唔同(広告),因妳耍見嘅個個係都有頭有面嘅資深網友同得獎人。呢個真係好安全。所以,就算我同佢地好多都唔太多溝通,所以都叫老婆放我去見見你地。

 

2007/08/30 10:51:35 回覆

嘻~

如果唔係咁怕佢煩,意粉更加敢作敢為,可能上一鋪唔會簽左份約。

不過都過左去啦,唔好提lu(又係意粉自己提先既!)~

所以意粉好羨慕十二姐姐,生活可以好free

 

今日剪左頭髮,

少少短la,薄薄地咁~

本來想試bob頭,但想落去,覺得好難打理,都係就咁偷薄同整短左少少~

大家9月1就知架la,其實又係一個好平凡既頭

希望到時有時間同等到呀媽出左去,又捲下d頭髮又整直d劉海,會靚好多!不過要等機會lor,等唔到就冇 =.=

 

剪左成十年既髮型師叔叔今日放左假,

有個姨姨幫我洗頭,

洗完先知佢都係 髮型師!

佢幫我剪既時候,又講下我,又講下佢個女,有種親切感~

如果我未來呀嫂真係大陸人而且係個髮型師,

可能意粉冇咁抗拒,嘻嘻。

八妹小紅帽e既 >0< 每天一句我愛你,my love! =V=   將會寫一篇樓上女髮型師遇上正牌髮型師阿嫂既趣事……

噢,講多左添~咁唯有加多d更有趣既事情la!

今日髮型屋本周刊個心理測驗話意粉好有創意,呢一個答案卻冇咩新意~

知道葉漩遲d有套戲叫《補習天后》,有d想睇,因為自己做過補習果行

 

2007/08/30 10:34:31 回覆

你都幾乖女wor,我阿媽好少問我約左d咩人,就算問,我都只會答:「fd law。」間唔中有d中學同學敍會,我阿媽都識佢地,我先會指名道姓話約左d咩人。

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..