關慧玲
關慧玲
關慧玲

貧賤記者有理想

2007/08/31 20:37:18 網誌分類: 職場
31 Aug

朋友介紹我看的文章,在傳媒行業引起很大共鳴。《貧賤記者有理想

我是同屆畢業同學中最低薪的,做老師的朋友月入多我兩倍有多。但那年代每年都有少少人工加,自己又不是十分大使,所以勉強都夠自己搬出來住。經濟最好的那幾年,反而加得少。因為經濟好,這一行競爭就大。

依家算是高不成低不就,餓你唔死也唔會發大達。我其他行業的朋友,依然賺得比我多。做這一行,要有少少火,否則你會捱不住。

我的理想??哈,自然是抱走七百萬董事酬金的傳媒界ceo大佬!!講理想都可以活得好一些掛??

00年後入行的記者,就真正慘,認識好多行家,特別是某些報紙的,幾年無人工加一點不出奇,維持在一萬多少少,他們都是會考精英,高分入新聞系。點解講理想的不可以賺取一份讓人活得較有尊嚴的人工?那些火,會慢慢被現實蝕掉。但當你為一份高些少的人工而轉行,老板又會一副「理想已死」的眼光來看你,讓你在內疚中「死去」。

 

 

 

 

 

回應 (5)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2007/09/06 14:05:51 回覆

仲要養貓!!你估佢哋細食呀??

銷路少所以人工低,這是我以前好多老細的說法,然後為了更好的人工,我轉了去一份幾乎人人得而罵之的周刊,生活是過得好了,但找採訪難很多,當又轉回一本正經的報紙時,你又重新適應工時長,人工少的日子。

做嗰行怨嗰行,唯有想,還是這一行有滿足感,做記者的人多數有性格又鐘意駁嘴,有邊行可以攞正牌質人同八卦丫? 

請別再跟我說為了理想要犧牲人工,說實話,做周刊時,還是出了不少好故仔的。

 

 

2007/09/06 02:35:35 回覆

講理想之餘,也要食飯、養阿媽和供樓呀!!!

那些升了上神枱的人當然口響啦,要是有朝我有幾百萬年薪,我都會識跟人講傳媒理想,但可惜是,行內有多少人能成為第二個劉先生呢?

我愈覺得,記者某程度跟工廠妹無分別。

每天在山卡啦地區出入,甚麼大埔工業村?將軍澳工業區?柴灣舊區?報社毗鄰總是工廠大廈或車房,真夠頂癮!

每周趕死線寫稿,多啲來密啲手,猶如廠妹踏行衣車趕工車衫一樣。有時老細突然發癲想造件大褸,幾個廠妹便要聯手夾腳你車袖、我縫領、佢剪線頭,然後把散件交給主管聯成一件衫,再畀QC部門審核,趕在死線前出貨。

可憐做到成隻狗的,還要拖著疲憊身軀趕搭廠巴到市中心再轉車回家!

翌日貨品出街後,老細還要跟你數飛仔對數,計計你今期車了幾多件衫?幾多條褲?釘了多少粒鈕? 

仲唔係工廠妹?差在未帶飯回廠食啫!

關慧玲
關慧玲 2007/09/03 17:58:20 回覆

好多行業都是要不計成本、要人訓身的,但有些訓身工作的人工,卻令你半死不活,偏偏傳媒就是其中之一。

幸好只是半死,你仍然會有飯開,不是瓜直。

 

無端端
無端端 2007/09/02 23:51:58 回覆
當年自己也想過做記者這一行,只是記者太辛苦,自己怕牺牲.
2007/09/01 13:02:34 回覆

所以記者的流失率好高,因為社會地位又唔高,人工又唔係好。

做得好的記者,會覺得好唔抵,心想自己轉行做其他野,一樣可以適應、生存下來,但人工的回報會好得多,所以會離開。

做得不太好的記者,會覺得好無癮,心想自己做來做去都冇人工加,都係做一個最低級的記者,不如搵過第二份工,冇咁辛苦之餘,或者仲有的比自己更蠢的人低級過自己呢,所以又會離開。

呢個就係傳媒行業的困局嘞!

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}