好介紹

2013/09/09 10:26:51 網誌分類: 飲食
09 Sep

一向對罐頭食物冇咩好感,有新鮮嘅梗係食新鮮嘅嘢啦,特別係罐頭食品通常都係偏咸,唔啱我口味!

我之前都介紹過759阿信屋(又介紹啦!唔知佢會唔會俾番啲回佣我呢),尋日去左附近較大間嘅阿信屋(兩三條街之隔開左兩間,大果間係一間超市嘅面積,所以話佢遲早做埋超市架啦)。主要唔係貪佢大,而係阿信屋最唔好嘅地方係---你響果度買過一啲嘢,覺得好,下次去買又買唔倒!

我之前響果度買左隻喉糖叫仙喉爽(成份寫到明、反而龍角散祇寫住係中藥,但冇寫明係咩嘢中藥),我覺得好過朋友介紹果隻「龍角散」,而且價錢平,一包有成廿一粒(龍角散$9十粒),早輪新開張七折,十蚊都唔駛----抵食!但係依家兩間店行勻都冇得賣!

仲有呢罐吞拿魚,我買左一段時間;一排三罐。一般吞拿魚罐頭啲魚肉都比較「鞋」,但係呢種罐頭魚好滑,我覺得隔左啲油拌沙律醬搽麵包、或者煎蛋用佢做餡料都唔錯---唔咸,不過依家又唔見有得賣!

尋日見有細細包鍚紙包裝嘅秋刀魚賣----有三種味:醬油、味噌同泡菜。我唔食泡菜,所以買左醬油同味噌各一包。夜晚口癢開左包味噌嚟食,原本都冇咩寄望,誰料一食有點驚為天人!味増我原驚過咸,但係呢啲一點也不咸,有點偏甜添,我諗用佢嘅汁嚟煮菜、煮完撈埋啲魚一齊食都OK。

果包醬油味我未試,不過今早急不及待去買多幾包味噌味----因為隔一段時間,分分鐘又買唔倒!

價錢嗎?會員價$9.9一包。份量好少咋,不過間唔中加吓餸、或者睇電視口癢果陣食都幾好架。

回應 (7)
我要發表
2013/09/09 19:32:14 回覆

van仔、我淨係可以聽到伯牙碎琴咋! {#icono0_1}

2013/09/09 19:32:01 回覆

van仔、我淨係可以聽到伯牙碎琴咋! {#icono0_1}

2013/09/09 19:25:08 回覆

想回應都要按幾次才可!唔俾我放公仔! {#iconb_23}按幾次才有公仔。

靚豬,我試過可以喎!我問下女婿有無密碼。你聽左一首歌?

2013/09/09 19:15:54 回覆

亞夢教過寫完字先放相、但係祇放得一張、

第二張就放唔到、最唔明白就係van仔聽歌個度、

第一次上載就聽到、第二次和第三次就要用密碼、

成日話密碼不符、搞咗好多次都搞唔到! {#iconb_279}

2013/09/09 18:50:52 回覆

都有D難度力架,在相度右click,之後將curser移到右下角,按enter。都要試好多次!另一个方法係寫晒D字至加相罹。

2013/09/09 18:31:19 回覆

好有興趣、尤其是吞拿魚、要認住買至得、

點解妳可以相與相中間寫字! {#iconb_267}

2013/09/09 11:09:51 回覆

妳放左相片後可以跟住寫嘢喎! {#icono0_49}

我而家唔得啦!放左相片就唔可以跟住寫嘢,只可以響相片上邊寫,本來寫吾家小狗果篇時仲得架!唔明點解而家唔得? {#icons_cat6}

user