拆餐飽!

2013/09/21 23:30:56 網誌分類: 飲食
21 Sep

電腦哥哥果然係有承擔嘅男人,應承我今日搬番部電腦嚟就真係做得到,仲唔收錢添!

移民美國嘅大佬、大嫂今個星期三晚回港,佢地個女(即係我嘅姪女)亦趁住十一黃金假期響同一日由上海飛返嚟,響機場一齊匯合先入住酒店。

果晚十點幾姪女通知我佢地到左酒店,叫我出去一齊宵夜。其實佢地食左飛機餐架啦,祇不過搵個地方坐低傾吓計啫,於是去左佐敦白加士街一間叫「順德人」嘅地方食米線,大佬叫左條蒸魚、我祇係飲左個湯,食物質素欠奉----一句講晒,經濟實惠囉!

第日係中秋節,姪女早上十一點先whatsapp問我去唔去離島行?想食海鮮。佢地想去南丫島或者長洲。我話食海鮮梗係去南丫島索罟灣啦!不過果晚要響老人院接阿媽出嚟做節,索罟灣船期疏,結果去到中環碼頭,剛剛走左班船;咁啱長洲船等十五分鐘便開,於是去左長洲。中午餐飯是是旦旦叫啲嘢食---四個人食左二百幾蚊海鮮連兩枝藍妹啤酒,你都唔會認為啲海解會好食啦,祇可以話一句:抵食囉(個樣幾見得人架)。

 

不過,沿途有間屋騎樓掛左好多個特大花燈,好得意!

 

做節食咩?好難估架啦,又係食日本餐呀!點解?第一:阿媽鍾意食魚生、第二:老人院附近冇咩選擇!

 

追月果日,姪女問我有冇興趣去行淺水灣同赤柱?講真,我個人好怕晒,早一日經已行完長洲、仲行淺水灣?真係Day Repair, Night Repair都唔掂呀。我答:你地去啦!晚飯至嚟啦。

晚餐去左圓方嘅「百樂潮州酒樓」:服務質素非常好!食物質素祇能說是及格。

 

今晚約左親朋戚友食飯,在紅磡稻香。食嘅都係大路嘢,冇咩驚喜咁啦(影漏左一味餸---正常丫!我成日要個姪女提我先記得影相)!

 

大佬一家原本訂左機票星期一飛星加坡玩一星期,依家撞啱打風,班機經已取消左啦!依家唔知點算?

 

回應 (8)
我要發表
2013/09/24 20:12:01 回覆

果日啲芋頭係粉既,但碟底舖了一層糖,芋頭就包住一層糖,我哋都係拆咗啲糖先食。 {#iconb_261}

2013/09/24 18:40:23 回覆

反沙芋好唔得---幾舊係爽嘅,上唔倒糖;粉果啲嘅糖成層咁厚,我地一個二個將啲糖成層咁拆落嚟,淨係食芋頭!反沙芋做得好,啲糖應該成粉狀、亦要加入葱碎才會香。

2013/09/23 13:31:00 回覆

我哋果晚都有食反沙芋!

2013/09/22 13:00:00 回覆

我尋晚都唔記得影。

2013/09/22 11:06:47 回覆

阿Cat:果啲係涼拌黑木耳,依家好興架,好多酒樓都有得食(包括深圳果啲)---健康食品,降血壓同膽固醇。

2013/09/22 10:37:41 回覆

希明年可一聚,麻煩您一事,係流嘢,哈哈

2013/09/22 10:22:36 回覆

啲野食咁普通,一掟提唔起興影相啦。 {#iconb_625}

2013/09/22 05:00:05 回覆

個拼盤中間黑色果啲係咩嚟呀? {#icono0_7}

user