關慧玲
關慧玲
關慧玲

成功了

2013/10/04 08:41:11 網誌分類: 生活
04 Oct
        經過金錢癬的折騰後,Mo仔最後成功融入家中,是為不幸中之大幸,過程更比想像中順利。

        肥米是大佬,要融合,得先過牠一關。米爺是儍貓,對於陌生氣味會瞇起眼胡胡叫,牠對哥哥和Mo仔初時都一樣,瞇起眼睛防止被襲,卻很少出手攻擊,看準牠這個「弱點」,總之貓不犯我,我不犯貓。於是我把兩隻貓在牠面前晃,直到牠胡胡聲就搬開,如是者試多幾次,等牠慢慢接受對方存在,只要牠倆不走得太近……

        融合重要的一步,是一齊開餐,要預盛大的貓罐罐侍候。美食當前,肥米顧不得那麼多,一頭栽進去就吃,我故意把Mo仔放到肥米旁邊,讓兩貓肌膚接觸,近得嗅到彼此的呼吸。肥米第一餐不肯和Mo仔並排,要走過兩步揀其他的貓兜,好在撞正Mo仔是為食精,有得吃就乜都唔理,趁牠吃到中途就轉位到肥米旁邊。沒想到第二餐基本上八貓已可以混在一起了,看着貓群穿梭其間,沒來由的感動。

        在吃的問題上,八貓目標非常一致,攻陷所有罐罐就叫贏,甚麼敵人,都拋諸腦後。

        關慧玲

        
回應 (10)
我要發表
2013/10/04 11:50:59 回覆

真是一人個好消息, 好感人的場面, 恭喜晒 {#icons_cat1}。哥哥仔會是肥米的勁敵, 因他會越大越靚及有一種媚態。

 

2013/10/04 11:50:54 回覆

真是一人個好消息, 好感人的場面, 恭喜晒 {#icons_cat1}。哥哥仔會是肥米的勁敵, 因他會越大越靚及有一種媚態。

 

2013/10/04 11:50:40 回覆

真是一人個好消息, 好感人的場面, 恭喜晒 {#icons_cat1}。哥哥仔會是肥米的勁敵, 因他會越大越靚及有一種媚態。

 

關慧玲
關慧玲 2013/10/04 11:43:14 回覆

哥哥仔身型與心境與日俱增,已經有mo仔咁大隻,好快就追上肥米...... {#icons_cat10}

2013/10/04 10:28:59 回覆

嘩,這張開餐相,超得意 {#icons_cat8}好可愛呀,,,,,,,,,,

 

即刻見到隻隻貓爺乖哂,一起分享美食,睇得我好開心呀 {#icons_girl1}

關小姐,絕對有"家教" {#icons_cat1}你好成功呀!

2013/10/04 09:58:07 回覆

唔見嘉德里奧!!

Old-Ox {#icons_cat6}

2013/10/04 09:42:30 回覆

狗仔哥明明細過mo仔,但size就勁過mo仔,好快就會與肥米看齊 ^^

睇相好似俟住真真嗲緊佢咁

2013/10/04 09:20:40 回覆

恭喜恭喜, 8貓可以融洽相處, 真係好呀 {#icono0_11} {#icono0_49}

另外, 從高處望到哥哥仔個pattern真係好靚啊! {#icons_cat8}

2013/10/04 08:51:30 回覆

恭喜晒!!! 關小姐的辛苦沒有白費了!!! {#icons_cat8}

2013/10/04 08:46:14 回覆

好開心聽到呢個消息呀, 恭喜晒米米媽...祝眾貓爺雙康快樂地成長 {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}