粵劇

2013/10/04 13:21:45 網誌分類: 粵曲理論
04 Oct

無腦用!用電話离寫網誌又吾可以加相,寫咩野好D呢?豬朋話佢個仔要做功課,題目係(粤劇),問我有咩野資料俾倒佢?佢個仔讀緊初中,D野吾駛甘深澳。

我:題目甘廣泛,點答你?

豬朋:我遲D攞多D料再揾你。

收線後,心諗:初中生居然要搜集資料做呢個專題,而且我知道有部分中、小學有粤曲、粤劇課程,睇起上黎好似粤劇曲藝受一到重視甘,但係,我個人覺得對呢一行冇咩野幫助!冇錯,多了年輕人學唱粤曲或者做大戲,可能暫時多了些年輕觀眾當觀摩學習,但係當現時班老倌退左休又如何?做粤劇在現今社會根本揾吾倒食!稍年輕、而又真正喜歡做大戲者,大多是玩票性質,基本上佢地都有份正職才可以支持佢玩D甘高駛費嘅遊戲;亦正因為做戲吾係正職,所以好多時真係唱同做都不佳,甘點樣留住觀眾呢?

可以全職做戲嘅年青一輩,一是有富貴人家照住、一係老豆大把(錢)先至撑得住。有料而冇錢嘅唔駛玩啦!甘就算有觀眾睇、你都要有野俾人覺得值得花時間睇同錢去睇至得架!

中國吾同,做大戲真係可以當成職業,祇要國家肯培訓你,你祇要專心演戲,便無需理會票房收入。一定要有人入行,傳統粵劇先會有前景。但係以香港目前情況,我祇係睇倒一片灰色!

回應 (1)
我要發表
2013/10/04 15:46:37 回覆

很同意妳的講法、其實我唔贊成粵劇放在書本上、

如果真係喜歡粵劇、啲小朋友自然會學、監唔黎! {#icono0_1}

user