嘆泰菜

2013/10/16 18:07:39 網誌分類: 飲食
16 Oct

周末同大笨鐘興致起去左九龍城揾吃。大笨鐘提議話不如唔好搭的士,試下搭“亡命”van仔咯,以我貪玩的性格硬系贊成喇。就系咁兩只喂食豬搭住van仔向九龍城進發。

今次揾吃的地點系九龍城打鼓嶺道5號的同心泰國菜館。店內裝修平民化,有種“hea”的感覺,系好適合周末去的餐館。

坐低後,我研究左個menu好耐,發現選擇都幾多,價錢OK合理。我地點左每次吃泰菜都必叫的海鮮冬陰功湯。湯用打邊爐的煲仔上,吃到凍左可以熱返再繼續吃,贊!試左一啖湯,香料味濃郁(特別系香茅味),味道就酸酸地,一D都唔辣。湯里面有兩只大蝦,好多雜菇及mixed香料,都算豐富,而且份量仲幾大,四個人吃都夠。

頭盤就揀左酸辣鳳爪, D鳳爪好大只嘎,都幾辣,味道不過不失,份量就足夠四五個人吃。

主菜來啦,系咖哩炒蟹。咖哩好惹味,唔辣,送飯一流。D蟹亦好新鮮,仲勁多膏添。$280一大碟,抵吃!

來多碟蒜蓉炒椰菜苗,青嫩爽脆,好吃!

大笨鐘仲order左青檸梳打,ok好味喇,但我個人就唔系咁鐘意飲凍耶。

呢餐吃得好滿足,好飽,埋單$550有找,其實份量足夠4個人食嘎。

回應 (2)
我要發表
2013/10/19 14:14:16 回覆

當然 {#icons_cat1}

2013/10/18 13:19:59 回覆

啊!寫食評當然用口吃,所以寫得好口語化噃!

 

user