我的磁碟不見了

2013/10/23 21:44:18 網誌分類: 科技
23 Oct

呢件事,發生於兩日前,我將已完成口既小學同學通訊交恆,不過,一小時,佢話俾我知張磁碟唔見口左,於是,就嚇到我半呆,我想,到底,我有冇將呢隻碟放 口係另一個住戶口既信箱內呢?呢樣口野整天都盤旋口係我腦裡面.

到口左晚上,我同恆有個協議,不如用過另一張碟copy吧,於是,我口地就約好時間,將呢張交給佢,事情才得已解決.

第二天朝早,恆突然打電話俾我,話果張碟原來放口係隔離屋口既信箱,於是,我口地就約好晚上,將呢隻磁碟取回.

感謝主,兩張碟都原本地送回口係我手中,如果果張碟放口係另一家人,我口既心血可能變成垃圾,希望下次能學懂處理呢d事情

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ycf
ycf 2024/04/07

同場加映lolo與眾歌手的訪問。

ycf
ycf 2024/04/02
@花姐...

本身劉導的電台節目忠粉,本身之前那幾套作品都有看過,其實這套戲在戲院上映的場次越來越少,希望你和你朋友入場觀看的時間,讓一套以家為主題的電影傳開去。

花姐
花姐 2024/04/02

這部電影在你描述下,可觀性極高,值得捧場。

wongi
wongi 2024/04/01

送上感恩星星