多謝打救!

2007/09/10 09:01:56 網誌分類: 學子記事
10 Sep

意粉要找來訪問的人大概夠了,先總結有誰個非常非常親愛的helpers:

 第一題: 督督、某網友1、意粉朋友karen、小禾、某網友2~ (r、a、c、e PR方式)

第二題: 督督、小禾~(某網友1)、某網友2、某網友3 (CRISIS MANAGEMENT)

第三題: 督督、(意粉的哥哥)、意粉朋友karen、(小禾:如果工作地點有英文的出現?)、(某網友1)、(某網友2) (有關英語於各文化環境交流的情況,尤其對於公共關係而言……) 

第一和第二題是同一科的,也就是下圖的「research」,第三題是「dissertation」:

而以上日子,就是希望能夠找到你們interview的時段(最好快些la,不用太快,但不要太尾la……)。親愛的helper們,意粉會再以私人訊息約會你們啊!謝謝。

題目當然會盡快想好,再告知大家!

 

 

(繼續不寫blog至周末)

回應 (6)
我要發表
ivina
ivina 2007/09/16 16:46:27 回覆

早上發了「問卷」給親愛的網友,包括電郵了督督、xx,也於小禾、xxxx、莎莎的blog發了私人訊息做「訪問」……

午飯跟朋友karen一起吃。我們終於再踏進delifrance美味的門口了! 就是陳設也熟悉得很、親切得很,彷彿回到兩年前、三年前,當我們還是一大夥兒吃飯的學生的時候。談天說地、訪問了她以後,再次一起逛街去: 買鞋 、買socks,就是衣服有點兒看不上眼,而且最深刻的是---------------原來冬裝也在發售了! 去年冬天彷彿不很遙遠,今年冬天又要襲來……

紅紅的春節外套,記憶尤新~ 唉。

ivina
ivina 2007/09/11 17:56:36 回覆

(繼續感激……)

 

 

今日早早就返左學,嚮library睇報紙x2~~ (原來有個音樂播放器叫rolly,成隻蛋仔咁,你推下佢又可以改變大細聲,係sony出品)

之後溫左同預習左d書書 =〕

wireless lan未可以申請住,所以呆到夠鐘就上堂~ 今堂pr講既係barbie營銷策略 =口=”

去左吉野家食野,再逛街、嚮德福hmv買左廿蚊一隻動物農莊,唔使借city的,請邊個睇都ok la! anytime, anywhere XD

放學前識多左個同學,仲會一齊做project!就係第一、二題research question囉。大家如果俾意粉約左,有機會都會見到果個女仔~~

份十年計劃幾ok咁。又或者因為功力+潛修時間足以應付得幾好睇咁~~ 下星期都唔使改咩啦,後星期又係喎~ 哈哈哈!!! 好開心呢。可以多d時間想下問你地d咩~~ 大概個同學都會一齊想下d問題掛?

大概意粉想到既問題,大家想住先都ok,唔會爭幾遠掛?再加既話再話大家知。謝謝呀-------------

2007/09/11 08:38:48 回覆
恭喜妳和開心莎莎! 打入十大人氣榜!
ivina
ivina 2007/09/11 07:40:28 回覆

嘻~~

搵唔到人訪問唔緊要,意粉好多網友都可以答到問題la!

做同事真係人夾人緣,環境都係個問題:

以前意粉有個同事都幾friend,但一離職就冇點再聯絡,依家msn都唔知有咩講,所以好耐冇講野添 =.=

人生過程裡面,有d開心既工作日子已經好好 =〕 

則卷小雲
則卷小雲 2007/09/10 22:27:24 回覆

恭喜兩位囉! 打入十大人氣榜

有這麼多網友幫你,真替你高興,而我則因為以前的朋友,走得的都走了,不走的也沒聯絡啦!所以很抱歉,幫不了你啊!

ivina
ivina 2007/09/10 21:30:49 回覆

等到la!

多謝大家既支持  尾二的是小e~~ 莎莎都上榜呢!

 

 

不過我等到,

係咪因為開學少左學生上所以咁呢~~

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..