愛與被愛

2013/11/05 11:19:41 網誌分類: 愛情
05 Nov

每次同學聚會,某書友仔都好似灰姑娘咁,晚上八點幾就話要走,理由係要趕及屋苑尾班村巴。

佢果個屋苑,據我地所知,差不多去屯門或元朗嘅小巴都必經嘅,所以佢每次咁講,其他書友仔都異口同聲咁講:「冇村巴咪搭小巴咯!再唔啱響荃灣「打的」都有限錢啫!」

我心想:「佢當然唔係錢嘅問題啦(要交人呀)!不過,搵個容易落台嘅藉口啫。」

我即係舉起正義之旗:「喂!你班人仔唔好咁啦,打完麻雀食埋飯都傾左六七小時咯;又唔係唔知阿?個老公咁麻煩,你地係咪想佢以後冇得到出席聚會吖?」

跟住個個冇聲出,阿?立刻雞咁腳走。

我響舊網誌曾經講過,我呢班中學同學畢業後成四十年冇見,呢兩三年陸陸續續退休,有心人士便嘗試聯絡番,最終我地搵番十個八個人;依家如無意外,每月聚一次。其他未聯絡倒嘅大部份都移左民。

讀中學時,阿?同我算係最老友嘅。佢畢業冇幾耐便結婚,兩公婆感情很好,而且佢亦好享受個老公分分鐘需要佢果種被愛嘅感覺。問題其實出於佢地仔大女大、兼且兩公婆都退休後,佢老公一向性格內向,冇咩朋友----向好處諗咪感情專一咯、唔好嘅係:依家屋企得番佢兩個人,書友仔每次一個人出街,佢老公就覺得佢唔啱,留低佢一個人孤零零對住四邊牆!因為佢冇咩其他朋友,所以佢唔識同自己安排節目!

這樣一來,阿?總覺得有種無形壓力迫著她。尋晚佢同我講:「我尋日出街前俾左啲旅遊單張,叫我先生睇吓,點知返屋企時佢告知經已上網同佢報左某個團。」

書友仔覺得佢先生冇同佢商量便報了A團,其實佢想去B團。我跟佢講:「如果你唔係想去旅行,你因何叫你先生睇果份單張?你先生雖然冇問你,但係佢諗倒你係想去旅行,佢咁快手經已報左團,佢以為你會欣賞架,冇諗過你會唔高興!」

書友仔答:「我叫佢睇份單張純粹係等佢有啲寄託,唔好一個人響度胡思亂想啫!」

唉!兩個人相處,真係少啲學問都唔得!

回應 (4)
我要發表
2013/11/06 14:42:10 回覆

講易行難!我老友也是如此!

2013/11/06 13:40:16 回覆

可以的話,我嘅書友仔都做左啦!佢退左休幾年都響志願機構做義工,處理求助個案。但係自己有問題,反而解決唔倒!

2013/11/06 13:32:12 回覆

大家都退休了,只有兩人的日子很多,何不打開天窗加深溝通,尋求解決方法。 {#iconb_274}

2013/11/05 16:47:39 回覆

相處真係唔容易!

user