「付出」與「收入」不相稱

2013/11/06 08:09:47 網誌分類: 哲學
06 Nov

無線啱啱播完套「巨輪」,平心而論,呢套劇較之前果幾套算係好少少啦!不過,響未入正題前,都要講一句:「無線啲編劇真係當觀係白痴架!」

你睇吓結局果兩小時:

陳展鵬在獄中同出獄之後,一直唔肯見屋企人同朋友----咁即係話佢仍然認為自己冇錯啦!忽然嚟個180度轉變,做左警方線人。警察做臥底都吾可以隨便殺人,佢祇係線人,為左取得黑社會大佬嘅信任通度劈友,死傷無數,結果不單冇事,法官差不多要頒個好市民獎俾佢咁滯。咁天馬行空-----係编劇白痴、抑或編劇當觀眾白痴?

 

點解講「巨輪」?因為近排出街成日聽見人講(梗係未知結局啦):阿英為左阿信咁仆心仆命,如果阿信最终吾娶佢,就真係吾扺!

心諗:儍嘅!呢個世界边有話你付出左,一定有回報架?愛情如是、友情如是、親情更如是-----男女關係有如政治角力,不過輸嘅一方,有權吾玩揾过第二個對手,當然呢個時候敗方經已片體鱗傷;朋友簡單D,淨係識得搵你笨、吾值得交既一於大刀闊斧斬纜啦;最麻煩係親情,人生下來經已注定左邊D人係你嘅親友----你冇得揀,祇能認命!呢三種情都一樣,吾好以為你付出多D,便一定可以修成正果。

又講番「巨輪」鍾嘉欣個角色吖(如果冇睇幫你唔倒),一個永遠受保護嘅千金小姐,講就講得好聽---要自力更生、自己創業,但係開鋪嘅錢、有咩嘢攪唔掂都要搵個男友俾錢攪掂(所以做佢男友咪好唔掂囉!不過,呢個世界犯賤嘅男人大把)!咁樣叫做自力更生咩?佢咩嘢都冇付出過,陳展鵬為佢仆心仆命;佢咩嘢都冇做過,蕭正楠見佢一面經已視之為追求目標(後期知道佢係大佬嘅女朋友,一樣當佢係寶)。所以,呢個角色唔駛任何付出,都一樣有豐厚收入。

阿英呢個人物算好命架啦!雖然浪費左十年時間響蕭正楠身上,但係好彩終於醒覺,亦修成正果,嫁倒個好丈夫!

有啲人一世都祇做付出果個,講收入?永遠冇佢份!{#icons_girl5}

 

 

回應 (3)
我要發表
2013/11/07 16:04:34 回覆

{#icons_cat10}一集無睇過,所以唔知,好耐無睇劇集啦。

2013/11/07 05:04:10 回覆

如果我係亞英,都寧願嫁個深愛自己嘅肥仔,好過嫁個自己好愛但對方唔愛自己嘅靚仔!

2013/11/06 16:47:48 回覆

呢套戲剩係睇咗大結局、總知現實有冇阿英呢D人呢! {#icons_girl10}

user