職業病

2013/11/13 15:23:33 網誌分類: 粵曲視頻
13 Nov

任何職業,長久下來,或多或少都會出現某些職業病----響嘈吵工作環境下會聽覺受損、清潔工人有机會嗅覺受損、即使係文職人員,因為長久低頭工作而頸椎受損,要吊頸!

前晚曲友約我睇騷--都係「臘鴨騷」。其中有兩位係粵曲導師---一女一男。女果位唱子喉,我都係第一次聽佢唱歌,祇聽聽左一段,心諗:「唱得甘差嘅---四種聲:高音既拆亦刺耳、囗白一句子喉聲、一句平喉聲,得一兩句聽得入耳。」

佢唱完,曲友響我耳邊講:「佢以前吾係唱得甘差,可能教歌唱壞把聲。難怪張琴思打死都吾肯教人!」

我又響佢耳邊講:「佢淨係教子喉咪得囉。」

曲友:「佢話都會壞聲架!」

唉! 甘攪法,如果吾係為搵食,真係吾值!(我老師不止一次叫我去啲社區中心教粵曲,衣家睇嚟,似係想害我多啲喎!)

回程時,曲友告訴我阿A衣家響社區中心教緊大棚(我吾識阿A,但見過佢出騷)。呢位女士人靚聲甜,做導師並不出奇;不過,又甘啱早兩個星期,有位曲友同我講(佢同阿A係同一位老師嘅):佢地上課前,老師剛講完電話,對學生講:「我有四位學生衣家都教緊粵曲,剛剛收線嘅係其中一位,打電話嚟問功課,因為有學生問起有關樂理問題,當堂啞左。於是打電話求救。」

我心諗:響社區中心,竟然遇倒啲甘高質素嘅學生,佢真係吾好彩!   (註:我吾知講緊係咪同一個人。不過,好多時學生搵老師,係因為睇過佢出騷,覺得佢唱得吾錯、如果加埋有把靚聲,便認定佢會係位好老師。)

講真,唱歌唱得好,耳軌一定好。所以,學生唱歌吾啱音、吾啱拍子一定聽得倒,問題係佢識吾識教個學生如何唱高音、如何唱低音----最豈碼係發音位置同運氣位罝不同!我吾係話佢地一定吾得---當然有人又唱得好又識得教嘅;其實坊間好多以玩音樂為主嘅粵曲導師,佢地對樂理有一定認知,但唱起歌嚟把聲未必甘悅耳----如果佢聲靚嘅就唱歌啦,駛咩嘢玩音樂啫?

咁搵邊一種老師,便視乎你要嘅係咩嘢囉-----錢唔係問題、祇是恨出騷嘅搵黃老師啦、怕瘀嘅千其唔好搵某位陳老師、錢多又唔恨出騷嘅拜紅伶為師.....總之自己開心咪得囉!

回應 (4)
我要發表
2013/11/15 11:01:18 回覆

妳亞仔話得啱 {#icons_cat1},最緊要開心。

2013/11/15 07:09:08 回覆

又寫錯字、係妳個仔至啱! {#icons_cat4}

2013/11/15 06:14:34 回覆

妳個人講得啱、最緊要開心! {#iconb_273}

2013/11/14 21:50:05 回覆

最緊要係玩得開心!

user