週身刀----

2013/11/15 13:13:08 網誌分類: 學習
15 Nov

週身刀之後----咪係「冇張利」囉!仲有,我江湖仇家多,吾排除我第日都係週身都係刀、兼且張張利!

曾經有一段頗長時間,我係工聯會「業餘進修中心」常客----插花班、剪髮班、半寶石串珠班、化妝班、各類烹飪班、電腦班、司儀訓練班;其後響類似嘅中心上投資班、晚妝髮型設計班----幾好學!可能因為讀完小學之後,差點連中學都冇得讀!因此,到自己能力負擔得嚟,便盡可能自己補償番掛!

自問有一對巧手,手工藝呢樣嘢難吾倒我。2004年提早退休時,曾經考慮過日後試吓做生意,經營網上訂花或半寶石串珠手飾生意,不過此念頭轉瞬即逝----插花同半寶石串珠,最主要係果啲設計式樣;但係啲式樣一旦在網上曝光,便會有人抄襲,結果便無利可圖。至於插花,假如唔同時賣埋花,每次入貨量少,售價自然又較人家貴---等執笠!

講來講去,最好都係打工。我個好姊妹好幾年前經已情商我幫佢手攪食肆,當時我婉拒左!(即使我依家回心轉意,佢隨時都歡迎我加入)理由係:我係習慣早睡早起嘅人(雖然退休後都比較夜瞓左)、加上佢果度太遠(雖然佢歡迎我入埋去住)、最主要係我越嚟越怕困身囉!

豬朋同書友仔見我間中寫吓食譜,問我會唔會出書?我答:「梗係唔會!依家上網咩嘢食譜都搵倒,我自己都唔會買書嚟睇!有地方都放歌書啦。」

去年正式退左休,曾經再報讀工聯會嘅班---中阮初級班同一個粵曲有關嘅班。唔知係咪依家個人年紀大左,亦唔知係咪見識廣左,總覺佢依家啲班好唔掂!兩個課程我都係上左四五堂便離開。以我呢個見錢開眼嘅人,如果我覺得上課有少少得益嘅,我都會捱埋佢,但係呢兩個班,唉!真係....

中阮初班:因為初、中、高班都收唔夠學生,所以變成混合班。正因為個個學生程度不同,老師要續個教----個別教授咪仲值錢?係!但係每堂祇教你兩分鐘、計起上嚟便很貴。而且,每次上課要背住個中阮去,你話幾悽涼?所以上左幾堂走夾唔抖!

果個「粵曲感情訓練班」更加不知所謂----名稱與教授資料不相稱(唔知可唔可以去消委會告佢呢)!

果位導師堂堂學我阿仔咁做老鼠(每課最少有三十分鐘響度自讚自)、加上佢帶埋嚟上課果位女子(騷場常客,我未睇過佢出騷!不過佢上課時唱得咁鬼大聲,聾嘅都聽得出:不堪入耳。不過,佢堂堂同我地講,佢幾時幾日又同輝哥出騷啦!心諗:有幾難?有錢你想搵邊個老倌出騷都得啦),每次上課都響度宣傳佢同老師幾時出騷,叫人攞入場劵、叫人買唱碟、叫人做慈善幫佢買佢有份演出嘅入場劵!學唔倒嘢兼且每堂都好似有機會俾人打劫咁,結果又係冇鞋挽屐走!

你話我係咪週身刀吖?

 

後註:聽完網友嘅經歷,有點不吐不快!工聯會教興趣班的導師,一般都係做緊生意---教插花嘅開花店、教樂器開琴行.....原本無可厚非!反正上課要用花、要買半寶石...導師收你錢幫你拎埋上課,佢有錢賺時、你又節省時間,我覺得問題不大;到選舉時佢地有人打電話叫學員投票給某些人,我都覺得問題不大---票響你手,最終投票俾邊個佢地管唔倒!(其他黨咪一樣用唔同渠道攞你嘅資料做同樣嘅嘢)我認為最大問題係啲導師掛羊頭、賣狗肉----雖然佢本人唔出口(除左自讚自之外),但係果個同佢出雙入對嘅女人,第一堂經已叫我地去老師嘅私人唱局度操曲。當時我問:「同邊個操(個個都唔識對方)?唱咩嘢歌(一首歌都未教完)?」果位女子即刻啞左!

如果上左幾課,教完一首歌佢咁問都仲算合情理吖!

回應 (5)
我要發表
2013/11/16 10:22:01 回覆

我記得啦,未唱粵曲前,曾跟朋友去工聯會學聲樂,返左幾堂,導師叫我地買飛睇佢表演,50元一張,最離譜是選舉時,一早打電話叫我投票,指定要我投建制派果個,我即刻唔返學。

2013/11/16 10:10:59 回覆

我唯一一次就係四十歲個年跳過健康舞、有效架、

由一百五十磅跳到一百二十八磅左右、不過跳到氣羅氣喘、

好似隨時要斷氣咁、加上要時時應酬導師和同學、要聯誼、

又要食又要聽佢地講嘢、唔啱我、走人! {#iconb_395}

2013/11/16 00:48:25 回覆

我好似淨係去工聯會學過太極、瑜伽同裁剪,唔知有無記錯,而且最近幾年都無去學啦。 {#iconb_225}呀最後一次去學係跳減肥舞,但學左幾堂就無上啦,因為有幾下係跳之外,其他都好似練瑜伽咁! {#iconb_3134}

2013/11/16 00:29:59 回覆

我中學時學過一年左右琵琶,幾年前想話再學,報咗工聯會一個課程,結果都係放棄唔學。點解?

第一,其他人讀完初班又再讀,有啲讀過幾次,我哋第一次,結果,同初、中班撈埋一齊無分別,完全提唔起興趣。第二,佢一定要我哋用假甲,我以前係用真甲,用咗幾堂都係接受唔到。

我都記得有一次唔知有咩表演,傳張表俾我哋問我哋去唔去聽!

 

2013/11/15 13:25:37 回覆

老鼠好呀!終日在天秤中自得其樂! {#iconb_362} {#iconb_359}

我很專一,只喜歡唱歌! {#iconb_364}

user