自有公論

2013/11/20 11:23:42 網誌分類: 生活
20 Nov

無線尋晚46周年台慶,有人呼籲熄機抗議,為港視爭取發牌有所行動。

我唔會響應呢個行動,唔睇係因為年年台慶節目均千篇一律,冇睇頭;當然,亦唔認同阿叻咁自大!

作為觀眾,睇唔睇首先考慮是某台的節目有沒有吸引力;作為廣告商,會否在該台落廣告亦視乎那些節目能否吸引廣大觀眾,才合符經濟效益!

政府未決定新的電視牌花落誰家,港視經已用高薪挖角,搶去無線大部份不同部門的員工。那些因高薪而蟬過別枝嘅、實屬無可厚非---正所謂人望高處、水望低流嗎!不過,佢地過檔時亦知道,港視未必一定可以獲得發牌(如果曾生年代,有人口頭應承左嘅,咁我呢個局外人不得而知),那麼,他們過檔前便應該有心理準備,為左高薪而賭一鋪!唔好彩,結果輸左。

從常理而言,多個台對觀眾而言係多個選擇;對藝人及有關行業者亦是多條出路。依家大件事啦----稍為有啲演投嘅走晒,剩底果啲好多都係演技欠奉;再者,依家啲編好唔掂!兩者加埋,就出左最近果套「法外風雲」囉!

欠情理:

一. 律師響公眾地方,應該好注重自己言行---劇本寫到陳豪同黎耀祥兩位大律師響醫院公眾地方因為爭先,而攪到碌晒落地,唔合邏輯!啱啱過左果集又影佢地打拳洩忿,雖然響室內,但係理論上都有其他人睇倒架!

二. 馬賽個角色不知所謂,連一叮點普通常識都冇,竟然可以做模特兒經理人!佢嘅表現似做「媽媽生」多啲!兩個模特兒偷錢當場俾人打到豬頭咁,因而冇左個工作,咁都可以作為理由問打佢果個人攞廿萬!馬賽佢唔係馬?

三. 之前睇「幸運摩天輪」,都唔覺得陳智燊演技咁屎---可能果套劇佢祇係做番自己掛!今次演律師仔好唔掂---似個傻仔多啲!連做律師最基本嘅冷靜都做唔倒(老細同其他律師開緊工作會議,佢竟然無厘頭搭爹!真係以為自己同老板有親?)!最離譜係剛剛做完果集:黎耀祥同岳華關埋房門傾計,佢唔敲門便走入去問人有冇嘢要幫手?老板有嘢搵你自然會叫你入去啦!如果我係佢老板,我會同佢講:「麻煩你幫幫手,出番去、順便關埋門!仲有,幫我手睇住唔好俾啲閒雜人等衝入嚟。」

四. 馬賽角色根本便是貪慕虛榮之人,一開始佢便有心嫁個有錢仔,祇不過當知道個有錢仔會娶陳法拉,另一方面陳智燊個傻仔又對佢死心塌地,所以搵佢攝住場先啫!觀乎佢嘅表現,日後有更好條件嘅人,一定飛走陳智燊!佢俾人強姦屬「死冇餘辜」。

五. 一開始對岳華個角色都有好感,但係當馬賽單官司輸左後,佢嘅表現又唔正常啦,竟然特登開倒頭車撞個有錢仔部車(大律師嚟架)!撞鬼?邊個寫劇本架?

講咁多係:無線會唔會執笠,視乎佢製作嘅節目質素得唔得!其他電視台一樣啫----ATV咪一早比低左囉。

回應 (4)
我要發表
2013/11/21 10:42:49 回覆

熄機:無喎,睇台慶:都無喎,睇左收費電視西片! {#icons_cat2}

2013/11/20 23:58:26 回覆

我尋晚都有睇,近排晚晚睇無線,因為人倦,無精神練歌,所以睇電視。兩套都離譜,我女兒都在面書抗議。

我唔支持果班人,未有牌就請咁多人,唔合邏輯。

2013/11/20 18:21:22 回覆

你傻得對!

2013/11/20 16:52:35 回覆

雖然冇睇劇集、都唔會响應、無線執笠、一樣有人失業!

user