打蛇隨棍上

2013/11/26 20:07:38 網誌分類: 粵曲理論
26 Nov

早兩日師公生日,佢啲徒弟唔係忙於玩音樂(每年生日都有粵曲演唱)、便是忙於響四方城度搏命!師父話齋:最乖係我----年年都幫手接客!

今年先慘!所有啲人情都係我KEEP住----好驚呀!(以前我祇係幫吓眼啫)食緊飯都要看住,連行開去同師公敬酒都唔敢。

散席後,師公問我點解咁耐唔搵佢?我梗係惡人先告狀啦---「喂!我約過你飲茶,係你甩我底喎!我忙啫、你好似仲忙過我。」

師公:「得閒打電話俾我,同你度吓曲吖!我係星期四同星期五唔得閒啫(呢啲我都知啦)。」不過,佢冇講即駛你約左佢、如果有人搵佢北上,佢會飛起你啫!

佢既然咁講,我梗係唔會執輸。

我:「師公,你舊時咪教過我用紅線女腔唱「落霞孤騖」果段「反線中板」嘅,今朝同阿松哥傾開計,佢覺得可以轉做「乙反中板」唱喎,你覺得好唔好?」

師公:「好呀!得閒又試吓吖。」

呢兩日得閒就響屋企度吓點樣用「乙反中板」唱呢一段曲,一邊諗、一邊唱、一邊寫低啲譜。雖然師公可以同我度曲,但係佢祇會示範唱嘅方法----舊式嘅教法係佢唱,你盡量學佢點唱,記得幾多得幾多。不過,我希望將佢規範化,有譜可循,唔駛靠記!因此,我想試吓自己會點唱、再問佢意見。

首先,將原唱果段譜上「工尺」---坊間大部份「反線中板」都祇有「叮板」,冇譜嘅!

第二,憑記憶,將師公教我用紅線女唱腔唱呢段「反線中板」譜上「工尺」;

最後,梗係將我試用「乙反中板」唱出呢段曲譜上「工尺」啦!

攪掂先搵師公改正。{#icons_girl2}

 {#safe_image.jpg}隻老虎乸係我!

回應 (3)
我要發表
2013/11/27 07:22:22 回覆

又真係幾似老虎喎! {#iconb_395}

2013/11/26 22:33:58 回覆

佢老師教D腔,通常玩死音樂師父!

2013/11/26 22:08:38 回覆

蝦米個老師教佢是乙反中板,佢而家跟街板唱反線,話遲些練番乙反。

user