Facebook Magic:如何在 30 mins 增加 200 Fans

2013/11/27 17:46:12 網誌分類: 網店推廣
27 Nov

很多朋友都會問點樣可以加Fans,今個星期有幸跟AIFIE.COM 負責人 (一位擁有超過3個過10萬本地FANS的Facebok專家)學野!

其中講到一個叫Critical Mass的Concept好重要,那就是只要你個Facebook Page有起過一定數量的Fans,之後你每一個Promotion就會好容易為你增加額外的fans,仲要完全免費!

其中一個專頁係 AIFIE.com ,粉絲超過18萬,觸及人數超過3萬

aifie  

由佢教點做好Facebook Marketing 我諗冇人會反對吧!

我請教佢地分享什麼效果最好呢?

  • 佢話最緊要係用有趣的東西,因為可以藉此Screen Out左一群讀者出來,一個例子就係用一個關於BB仔的Post去吸引一些家長出來!!!
  • 第二個重點係你要一個基本數量的fans,有個mass volume,否則你做任何推廣只會得自己睇
  • 最後一點就是要有誘因令佢地會主動分享你的fanspage的資訊

八掛的我再問,如果重頭開始的話,點樣先可以儲到一定的Mass呢?

佢問左一個幾值得大家心思的問題: "你覺得一個Fans 值幾錢?"

如果你覺得一個Fans係值10蚊,你會否用10蚊去賣廣告呢?

佢覺得市場上很多朋友低估了一個fans的價值 (這點我也十分同意),所以好多人打算用幾十蚊增加1000個fans,但這些fans的質素好極有限!

甚至可能係一D 僵屍粉! 小弟為左試一試他的方法是否可行,懇求了做個Live Demo,好厲害,不用30分鐘,多了200個粉絲 重點是所有都是香港,澳門地區,真人account (是否真假account 我一眼就睇得出)! beforeandafter    另一個提議的方向係主動問一D 多FANS的PAGE幫你出Post,當然有d會收錢,但係以我所知,只要有好原因,免費幫你出Post係有可能的!

如果大家想認真得到有質素的fans,不彷問下佢地,電話: 3756 9726 (話Ringo 介紹來的係冇折的 >

回應 (0)
我要發表
user