增加網站人流的方法 - 圖像SEO

2013/11/29 17:58:30 網誌分類: SEO
29 Nov

大家如果係Google打 "講呢D" ,相信都會出左劉江幅圖,大家有冇諗過點解Google 知道"講呢D"係指劉江呢張圖呢? laukwong

呢張相除左社交網站瘋傳外,連手機都不停用人傳閱,甚至係回答朋友複雜問題的必勝句語!

但係點解Google唔識睇圖畫,但係又識揾番呢個圖呢? 今日想講下經常有人問:

我在Google 搜尋圖片時,為何找到競爭對手的網站的圖?夠竟張相的File用JPG,PNG 定 GIF好?相應該要幾大Size?

以下5點不僅可以幫助別人找到你網站的圖,亦可以令On Page SEO做到更好!

清楚的檔案名稱

Google清楚講過大家在SAVE你個圖像時,最好用關鍵字在File name,

好多時當我地用數碼相機或Iphone映左張相,得出來的File名係 "DCMIMAGE10.jpg. "  呢個檔案名稱並沒有清楚講明這是什麼!

舉以下例子: 當我在Google 搜尋圖像時,揾"My盛Lady" my盛lady   大家看到個檔案名係"my盛lady 黃子華.jpg"

最簡單的做法就係去Google Keyword Planner去睇一睇平時d人用乜字或詞組去揾你產品,這個工作很費時,但值得的!

醒目地優化Alt Tag

Alt Tag最簡單意思係Text Althernative,最容易睇到有冇加到Alt Tag 就係當你個mouse在一張圖遊走時,會唔會睇到一句簡介出左來! best seo service

可以看到當我的Mouse 在圖上略過時,一個黑邊白底的box出現,裏面d字就係Alt Text

在這個Case,ALT Text 就係 "Best SEO services" 小弟會建議大家每張圖都寫,最好每張都唔一樣,這個過程可以令SEO有好排名,因為圖像與文字內容配搭有關連,SEO是會加分的!

其實填Alt image同file名係差唔多,簡單,有關鍵字已經夠好!

注意: 有朋友把裝飾的圖都填上Alt Text,但係好明顯跟圖的內容不一樣,Google見到係會有Penalty 的!

 

alttag

由Matt Cut解釋下俾大家聽為何ALT TAG咁重要

 注意圖像的大小

上一篇講過Google唔鐘意等,如果一個網站的loading 時間過長,Google就會忟,之後就會降你排名!

除非你網站有複雜的Coding,一般來說最大通當都係d圖的Size 給大家以下數據

  • 一般正常人的耐性最多只會在桌上電腦等3秒去load一個網站
  • ...手提電話最多5秒
  • Google用loading time 作為其中一個排名準則 (近年手機瀏覽用量有超越桌上電腦的勢頭)
  • Amazon 發現如果網站load多過一秒,每年會損失1.6億美金

如果你個網站Load多過10秒先完成,基本上都係可以同顧客講"歡迎下次光臨"

大家可以用以下工具睇下自己網站速度是否夠好!

那要怎樣做呢? 一般來說,大概每張圖70kb 就最好,當大家用Photoshop做圖像時,不彷用"Save for Web"呢個功能!

佢會自動優化左個Size

如果冇Photoshop不彷可以試用Pixlr ,一個好全面的圖像工具!

自己冇用過,但Programmer 本身有用 http://imageoptim.com/ 去壓縮張圖!

什麼類型檔案最好?

用什麼檔案對SEO對好

三個最常見的檔案類形為 JPG, PNG 及 GIF 如果係電子商貿,JPEG會係最佳的選擇,同一個File Size的話質素最好!

如果你的圖好大,千萬不要用GIF,GIF只建議用作好細的圖 PNG都會係一個不錯的選擇,但係要注意的是網上有一些編輯圖片工具係不支援PNG的!

用家體驗才是最重要的一環!

Google 要求短的loading time,最終都係想用Google的人感覺良好,因此你點去編排都好重要!

Google image publishing guideline個度清楚講明圖最好擺在網站較上的位置,因為很多人都唔會scroll down到最後,

另外,最好每一張圖都有一個完整的Landing page,這個有點複雜,讓小弟下編再講! guideline   總括以上五點,小弟建議一定要做ALT TAG,如果有太多圖不彷每日做D,這個對排名或SEO效果最好!

大家有沒有什麼優化圖像的tips可以提供呢? 分享是一種美德呢!

回應 (0)
我要發表
user