租樓買樓的無限可能

2013/12/03 17:38:05 網誌分類: 財務自由
03 Dec

 

突然間個facebook吹左幾篇關於租樓同買樓的文章,裡面不約而同咁舉出唔同的例證同數字,支持其實唔一定要買樓,亦唔代表租樓等於同人供樓。

 

當然,佢地不約而同都指出,租樓的話可以將資金投資係其他地方度增值,所以買樓的機會成本就係錯過左投資其他野的更高回報,或者透過投資其他野所衍生出黎的無限可能,所以買樓都有其缺點。

 

因此,如果你係咬住呢一個"投資增值的機會"成本的話,呢样野係無得拗的,因為情形就等於你老母同你講叫你一定要讀大學,讀完就好好景,唔讀就做乞兒咁上下的比喻無分別,某程度上講到讀左大學就好似有無限可能,但現實又係咪今日個個讀完大學就發圍兼起啤先?

 

老實講,兩篇報導,兩個作者我都好有保留。始終一個就係叫你買股票投資,另一個就唔知買過樓未,試問點可以作準呢?再者,我真係好想問呢家今時今日,所講的投資同無限可能,係咪一定賺先?如果係,又係咪一定賺得多過你買樓呢?我唔會挑戰有人能夠好好利用首期投資或創業而成功,呢D人一萬幾千人入面梗有三兩個。但問題係你認為閣下係果幾個人,定係其他果幾千幾萬人呢?

 

我可以話比你聽,其他果幾千幾萬人面對的無限可能,一般都可能係投資股票要輸錢,又可能做生意蝕9埋,又可能錢儲到小小后就駛L左去,同投資都無乜關係,到最后所堅持的唔買樓去租樓的增值無限可能,換來的只係可能虧損,或可能旅遊,或可能買多部iphone ipad等等,唔係話呢D野有咩唔岩,但係只可以話咪發左場夢,又行多左冤枉路囉。

 

如果你仲係執迷不悟的話,我就計一計數比你睇,就當今時今日租金唔升,你如果租一層樓10000一個月,10年就洗左120萬,而呢120萬係你絕對洗左攞唔番的錢。好啦,咁呢家問番如果你有幾十萬首期,你夠唔夠膽講話你攞去投資用十年時間一定賺突120萬先?記住係賺突,因為你就算岩岩賺120萬都只係打過和,並沒有證明你做的決定比起唔買樓去租樓明智。

 

當然,如果營幕前的你同我講你好有信心,恭喜你,因為一係你就係堅有你的門路去搵錢,所以我恭喜你比大部份的其他人優勝;但另一個可能性係你就係所謂的股神或投資達人之類,不過我未見過有所謂的股神長嬴十年,至少識得的都係得個soros,你係咪佢個級我真係唔知,但你要試我亦吹你唔L涱,總之自己對自己負責任就好了。但點都好,我深信大部份所謂正常的人,都未必會咁有信心認為自己有其他可能賺得番呢個錢,咁試問點解你會揀租樓去比一個咁龐大的代價去買一個無限可能呢?咪玩啦吊。

 

所以,我重申一點,如果你唔係人中之神,萬中無一的達人的話,你攞住舊錢到最后都係冤枉黎瘟疫走,仲要聽信一D似是而非的理論去證明租樓係一個好好的選擇的話,我只能同你講祝君好運。不過每逢我收到租金回報的一剎那,我都會閉上眼晴,內心向所有堅持租樓的人仕致敬,因為無左你地的堅持,我的收租計劃亦唔會成大事,所以當我將開眼睛后,我都總會記得講番句,多謝老細。

 

請去like我的facebook: https://www.facebook.com/CaptainHK80

友站連結: 香港居屋、上車情報站  

我的Email: hkpower1981@yahoo.com.hk

 

回應 (0)
我要發表
user