【出師表】古惑仔版

2013/12/06 06:49:14 網誌分類: 笑話
06 Dec

世侄,你伯爺出嚟行,點知半路就去咗賣鹹鴨蛋,睇個勢,依家個地盤分成三嚿,益州睇嚟遲早都係保唔住嘅喇,以後個世界睇嚟都幾難捱!

 

好在你伯爺身邊,留低班細嘅都幾忠心,叫班懵仔出去劈友,連命仔都唔要,呢D都係睇在你老豆份上,以前又俾錢又俾女,依家想報答返你啫。

 

嗱,唔好話阿叔唔醒你,你要醒醒定定咁做人,搞掂你老豆嘅遺願,等班兄弟有得駛、有得威,千祈唔好將自己變成一嚿叉燒,辜負左我地班手足嘅期望。家下班兄弟都係自己友,你想鬧邊個摑邊個都得,不過要公平一D

 

唔俾心機做野嘅,成日係度搞三搞四嘅,就交俾保衛科,應該斬手嘅就斬手,應該斬腳嘅就斬腳,冇人敢嘈;份人忠忠直直嘅,應該升職嘅就升職,咁樣做就表現到你對大家都係公平嘅,你千祈唔好幫埋一面,對班兄弟大細超。

 

 

郭仔、費仔同董仔幾個,份人都幾老實,做野又交帶,你伯爺在世嘓時,就已經特別睇得起佢地,臨死前又叫佢地要好好咁扶持你,會裏面大大細細嘅事情,都可以交俾佢地做,包你冇後顧之憂!

 

嘓個散仔盲炳,人心地好,又好生猛,劈得又玩得,你伯爺都話佢掂,你得就提拔一下佢,我覺得收陀地劈友嘅事,就交俾佢做,一定可以搞大我地個地盤,以後就冇人再敢惹我地架嘞。

 

我地舊陣時,個堂會點解會咁強勁呢,就係因為一直收埋D猛人,趕走D呃飲呃食嘅廢柴;但後嚟又點解會搞到咁衰落,就係因為剩番班口噏噏當秘笈嘅廢柴,你伯爺以前次次同我傾計,講起呢單野都赤赤痛。

 

 

 

 

依家做緊侍中、尚書、長史、參軍幾個兄弟,呢幾條友,都係阿叔我斬過雞頭滴過血嘅好兄弟,你一定要信佢地,我地個堂會重振雄風之日,就指意哂你嘞!

 

阿叔老喇,我只係個耕田佬,係南陽本來有幾塊田耕下,係呢個人督人嘅時代,我唔想隊人,又唔想俾人隊,於是就歸隱田園。

 

你伯爺唔嫌棄我,三日唔埋兩日,就走去我屋企搵我出嚟傾計,問我點搞好個會,阿叔我就感激到標曬馬尿,咁就跟左你老豆出嚟打天下。

 

後嚟我地個會唔妥操爺,同佢講唔掂數,開哂大片,點知衰左,靠阿叔我撐住成個會,到依家都廿幾年囉。

 

你伯爺知道我醒目,所以賣鹹鴨蛋之前,就將大事都交托哂俾我,自從換左你做阿頭之後,我就日日失眠,擔心辜負左大佬嘅遺願,所以五月個時,就帶住班手兄開船過河,去南邊嘓個山卡啦嘅地方,搞掂哂佢地,依家無人再敢係度搞三搞四。

 

 

我地班靚,人強馬壯,依家先要清理門戶,將D冇本心嘅二五仔,通通做低哂;再將D忠字頭嘅,扶番起身,然後將中原打番嚟;咁樣我就算對得住你伯爺喇。至於要點搞,冧橋呢D野,就交俾攸仔、褘仔、允仔佢地去搞嘞。

 

呢一次可能係阿叔最後一次出山,帶班兄弟去劈班契弟,劈唔成嘅話,你話點就點啦。如果搞唔掂個會,你就搵攸仔、褘仔、允仔佢地,我信佢地唔敢食碗面反碗底。

 

世侄,你應該揾個時間,好好咁諗下你伯爺嘅話,阿叔我就好欣慰嘅喇。時間唔早啦,嗲到D度夠喇,要出去劈友喇,男人老狗,話得出做得到,唔好好似個女人咁,係度標曬馬尿,都唔知自已係度講乜。

 

{#1352768738088699431.jpg}

 

 

摘錄自網上【出師表】:神級廣東話古惑仔版,與眾同樂!

回應 (0)
我要發表
user