熟悉的陌生人

2013/12/07 23:11:36 網誌分類: 人物
07 Dec

也許, 一場發牌風波,香港電視網絡未能發牌,令一眾支持者,明白到突區政府出現了問題,旗下的職藝員也面臨失業,其中有不少人來自TVB,佔大數都是一些甘草及綠葉演員,他們都是電視台的中流砥柱,如果沒有他們, 整套劇一定會失色,不如看看兩日前一份免費報章的介紹.

試諗吓,如果套套警匪片,只有主角們如同正義化身刀槍不入嘅警察,而無作惡多端奸到出汁嘅壞蛋,又點會好睇?點會襯托出主角嘅威武呢?再好嘅劇本,都要有綠葉嚟襯托主角。而佢哋,就一直默默安守己份,演好每一個角色。
有啲演員,往往因為個樣生得比較有霸氣,而被認定為惡霸;又有啲演員天生一副富貴相,有錢人嘅角色,非佢哋莫屬。因為被定型,佢哋未必可以擔正做主角,但佢哋嘅出鏡率分分鐘比當紅小生更多更頻密。或者你未必記得佢哋個名,但你一見到佢哋個樣,就一定會講得出係屬於咩角色。
文:77合作社

鄭子誠  有陰謀
鄭子誠同「有陰謀」幾乎劃上等號,由《真情》入面飾演睇到人想打爆部電視嘅忤逆仔李子浩開始,幾乎成為TVB嘅御用奸人,演親都係奸角。近年更榮陞為高登男神,獲「陰謀誠」美譽,講到佢做乜都係有陰謀。更有網民戲稱,佢連做電台節目《音樂情人》主持都係有陰謀,佢奸角嘅形象,未免太深入民心喇!

駱應鈞  大反派
駱應鈞可謂大反派嘅代表,由古裝嘅反派大壞蛋,至時裝嘅奸商,以及專呃屋企人錢嘅衰親戚都好似佢做晒咁。佢絕對係實力派嘅甘草演員,奸到入型入格,一出場就知佢準備做衰嘢。不過佢上年已經轉投HKTV,想喺TVB睇到佢嘅演出,就只可以靠煲舊劇喇。

秦沛  大當家
秦沛爸爸可謂天生配角命,無論電影抑或電視劇,都係演配角居多。佢曾經多次獲提名香港電影金像獎最佳男配角,仲喺1987年憑《癲佬正傳》同1994年嘅《新不了情》獲獎。劇集方面,通常飾演主角嘅爸爸、大老爺、大當家、集團主席同大師傅呢類有氣勢又有壓場感嘅角色。

周聰  永遠嘅外公
除咗胡楓,外公爺爺嘅角色通常都係由周聰包辦,特別係傻傻懵懵、患有老人癡呆兼有一大班乖孫錫嘅慈祥外公就更加拿手,好似《溏心風暴》嘅常峰(飾鍾嘉欣外公)同《溏心風暴之家好月圓》嘅鍾泛達(飾陳豪及林峯外公)都非常深入民心。唔講唔知,佢後生嗰陣係「光藝影片公司」力捧嘅靚仔小生,可惜其後電影市道唔好,曾一度到觀塘銀都戲院做經理。近十幾年先返TVB拍劇,同客串吓電影角色。

許紹雄  幽默綠葉王
有Benz雄之稱嘅許紹雄,係觀眾心目中嘅綠葉王,幾乎次次都係做配角,從未坐正,不過就因為演出嘅角色以幽默搞笑見稱,氹得觀眾非常開心而深入民心。最令人印象深刻嘅莫過於响電影《新紮師妹2美麗任務》中飾演督察「方中sir」,令觀眾笑到停唔到。

朱咪咪  搞笑奶媽
到底朱咪咪做過幾多次奶媽角色呢?真係數唔晒喇!無論係電影定係古裝電視劇嘅奶媽,十居其九都係由佢扮。憑住豐滿嘅身形同搞笑嘅演出,令佢深受觀眾歡迎。早前,網上瘋傳佢後生時候嘅相,網民驚嘆佢索過G.E.M.,成為一時佳話。

李成昌  發錢寒親戚
通常都係做舅父、表叔、大哥等嘅發錢寒親戚,角色大多被塑造成密謀呃親朋戚友錢嘅壞人,一無橋就摸吓個光頭幾乎成為指定動作。《溏心風暴》嘅姦夫常在德同《巾幗梟雄》嘅彭鏗,都令人睇到咬牙切齒!而佢奸到出汁嘅演技都受到大家肯定,上年就喺TVB攞咗個傑出演員大獎,都叫做奸得抵啦!

羅浩楷  闊少變公公
早年嘅角色通常都係做闊少、太子同高層等等,不過自從喺《皆大歡喜》飾演凌零發──一個武功高強嘅公公,扮得維妙維肖之後,就由闊少變公公,大多飾演陰聲怪氣嘅啜核角色。

羅樂林  咩角色都死
講起「同是天涯羅樂林」,大家一定記得佢一日死五次嘅經典事,仲成為國際新聞添!由《洪武三十二》、《女拳》、《七號差館》、《布衣神相》到當時重播嘅《皆大歡喜古裝版》,古裝到民初劇,統統都要死!睇怕佢都係「死」得最多嘅甘草演員!除咗「死」到揚威海外,佢以前都好巴閉㗎!做過《神鵰俠侶》嘅楊過同《大時代》嘅股神葉天,角色都為人津津樂道。

林敬剛  兇神惡煞嘅壞人
粗眉大眼、皮膚黑黑實實,個樣夠晒霸氣嘅林敬剛,唔使問,一定係做壞人、黑社會成員、收數佬同以暴力解決問題嘅惡霸代表!《鐵馬尋橋》嘅壞人胡師傅、《巨輪》嘅龍頭大佬豹哥同《秀才愛上兵》嘅殺人犯都係佢,幾乎佢一出場,觀眾就知道,佢又出嚟作奸犯科!唔講唔知,其實佢係畢業於警察少年訓練學校,同喺「萬能影業公司」做過副導演!上年仲同Tommy(E-kids嗰個)合資,開咗間鄭氏娛樂製作公司!

陳曼娜  不可一世嘅有錢人
可能佢本身都係小富婆嘅關係,鍾意打扮得花枝招展,又閒時跳吓拉丁舞咁,散發出有錢人嘅氣勢,搵佢演有錢人角色就更有說服力!記得《十月初五的月光》嘅闊太萬朱莎華嗎?呢個八婆角色將乞人憎嘅程度推向極至,從中亦可欣賞到曼娜姐嘅演技。

戴耀明  搞笑嘅傻佬
戴耀明面圓圓,天生一副福相,充滿喜劇感,經常擔演搞笑角色。而佢扮傻佬或者精神有問題嘅角色都好到位,因此傻福、傻強同黐線佬佢都做過好多次。雖然佢往往戲份唔多,但經常行先死先,令人印象深刻。

鄭家生  大惡霸
四肢發達、一身肌肉兼把聲夠洪亮嘅佢,難免被定型為大惡霸。山賊、囚犯、強盜、蠱惑仔、強姦犯、收數佬同殺手等等,你講得出嘅壞人佢都幾乎做過晒!出鏡率極高嘅佢,閒閒哋一年都有三、四套劇搵佢做壞人。佢嘅大惡霸形象更由電視延伸到電影。除咗幕前演出之外,佢都有參與幕後嘅工作,有武術底子嘅佢不時擔任武術指導。

余慕蓮  善良醜角
以醜見稱嘅余慕蓮,演技誇張得嚟又唔搶戲,每當有三姑六婆、大妗姐、接生婆、清潔女工、村姑同街坊等嘅角色都會搵佢做。醜樣背後,佢有著一顆善良嘅心,2005年嗰陣,佢將TVB頒俾佢嘅長期服務金,捐咗俾貴州山區興建當地第一間小學。之後喺《向世界出發》節目入面,同攝製隊一齊去探望一班小學生,只有小學畢業程度嘅佢,被一班小朋友圍住叫佢做余校長,場面感人。

楊英偉  縮骨老闆
可能因為楊英偉眼仔細細,一副私私縮縮鬼鼠樣,搵佢做縮骨老闆可以話係入木三分!佢最為人認識嘅角色可以話係《真情》入面嘅林木川,成日粗粗魯魯,講嘢聲大夾惡,但實情係個好緊張細妹嘅好大佬!之後嘅處境喜劇《同事三分親》都係做尖酸刻薄嘅高層角色。

王偉樑  精神病常客
大部分時裝劇,佢都係扮演精神病患者,又或者心理變態嘅罪犯;反而古裝劇,佢又搖身一變,成為御醫、絕世高手同探子,個個都有特殊技能。不過點都好,始終都係扮精神病患者最令人難忘,好似喺《火玫瑰》入面做海潮(溫碧霞飾)嘅精神病細佬,同《當旺爸爸》入面嘅傻仔咁。

每當有電視劇上演,大家只係會關心邊個做主角,甚少有人會留意一啲必需要,但唔多起眼嘅角色,例如每個家族總有個二世祖,每齣警匪片都梗有社團大佬,古裝片就好大機會有皇帝,老竇身邊實有個小三。就算你唔關心邊個演員做,但一見到佢哋出現,都會好自然咁話「乜又係佢做呀?」

皇帝-李龍基
或者你會諗起江華,不過有個人做皇帝仲多過佢,就係李龍基,佢喺鄭裕玲版《鍾無艷》、《聊齋(貳)》都係做皇帝,喺《尋秦記》飾演秦王,《天子尋龍》就做唐朝開國皇帝李淵,就連喺劇集《西遊記》系列都係做眾神地位最高嘅玉皇大帝,所以見到皇帝,點會諗唔起佢?

老姑婆-苑瓊丹
喜劇實有一個嫁唔出嘅老姑婆,佢哋例必心胸狹窄、牙尖咀利、小事化大,仲要見到男人實流晒口水,試問邊個夠苑瓊丹演得出色?現實中佢早已經係幸福少奶奶,不過《皆大歡喜》嘅紗紗邵主,《男親女愛》嘅梅日仙,全部演得唯肖唯妙,更加難忘電影《大內密探零零發》入面「龜婆又係我」一角。

神父/傳教士-河國榮/布偉傑
梗係河國榮!佢喺無綫撈咗廿年,《太平天國》、《鳳凰四重奏》、《亂世佳人》同《蘭花劫》都係做神父,就連著名歷史人物,比利時傳教士兼天文、地理學家南懷仁,都俾佢喺《天子屠龍》入面飾演埋,不過佢早已離開電視台,過多十幾年,呢類角色應該會由布偉傑取代。

表哥-張堅庭
講起表哥就會諗起張堅庭,呢樣嘢真係好難解釋,事關佢執導嘅《表姐,你好嘢!》系列入面,主角係表姐鄭裕玲,佢頂多只係表弟啫,不過當年電影以搞笑手法道出中港文化矛盾,就掀起一陣表姐熱潮,亦啟發佢開咗間食肆叫做「表哥茶餐廳」,有咩辦法唔記得佢就係表哥?

問米婆-陳立品
回望過去電視電影業,當有關靈界題材仲好蓬勃嘅時候,總有一啲搵靈媒跟先人溝通嘅劇情,而問米婆、靈媒、打小人嘅角色,基本上被「品姨」陳立品包攬,加上佢演技精湛,無論演慈祥嘅老婦,定係演刻薄嘅大嬸都冇難度,不過佢喺1990年病逝,隨住鬼片絕跡劇集,相信問米婆已後繼無人。

社團大佬-李家鼎
社團大佬定係窮兇極惡嘅歹徒,李家鼎「鼎爺」嗰副不怒而威嘅外表,加上開親口都中氣十足,行出嚟經已入型入格,不過唔好見佢個樣咁惡,其實好愛錫屋企人,佢曾經為咗養家,有主角唔做,轉行做武師,同樣又為咗養家,放棄參加奧運騎術比賽,呢啲就係真正嘅鐵漢柔情囉!

二世祖/惡少-張松枝
近年你可能會話係王浩信,不過穩坐呢個位嘅暫時仲係張松枝,事關佢自從喺九十年代一演《茶是故鄉濃》嘅榮耀祖,就奠定咗佢嘅惡少地位,往後每年梗有三、四套劇搵佢做惡少或者二世祖,可惜演技有,機會無,諗住轉去HKTV(王維基嗰間呀!)會有新發展,可惜唔獲發牌照,希望佢好快搵到新出路!

三姑六婆/麻雀腳-黃鳳瓊
做三姑六婆一啲都唔容易,例如講說話要好似惟恐天下不亂,故意講是非又要扮不經意,俾人踢爆又要扮唔好意思,黃鳳瓊就拿捏得非常好,未聽過佢個名?個樣就一定認得,電影《唐伯父點秋香》入面,佢就係周星馳芸芸極品妻子中,第一個出場搶銀両嗰個。

正所謂遲到好過無到,得到觀眾嘅肯定同支持先至最重要嘛!好似以下呢幾位演員咁,一直默默耕耘幾十年,由小生小花做到滿頭銀絲,演活過好多唔同嘅角色,係唔少觀眾嘅偶像,偏偏年過半百先至攞獎。呢個春天,的確嚟得遲咗啲。

盧海鵬 第三十一屆香港電影金像獎最佳男配角《奪命金》 
獲獎年齡(70)
對於鵬哥嘅印象,好多人仲停留喺《幾許瘋語》、《蝦仔爹哋》同試咪,實際上佢演技一流,上年仲拎咗金像獎最佳男配角。由1974年參演TVB劇集開始,佢一直活躍於香港演藝圈,角色以諧角居多。努力咗38年,終於憑住《奪命金》扮演市儈放數佬而奪獎。

鮑起靜 第二十八屆香港電影金像獎最佳女主角《天水圍的日與夜》 
獲獎年齡(60)
鮑姐雖然唔係有慣性收視嘅電視台演員,不過大家對佢嘅演出,相信一啲都唔陌生。好似當年令TVB受到收視威脅嘅《再見艷陽天》同《肥貓正傳》兩套劇,佢都擔演要角。通常演慈母角色嘅佢,喺《天水圍的日與夜》都唔例外,縱使無大型動作場面同精彩嘅CG畫面,不過就以溫馨細膩嘅感人嘅演出而深得觀眾歡心。

廖啟智 第二十八屆香港電影金像獎最佳男配角《証人》 
獲獎年齡(55)
事隔16年再度奪得最佳男配角,絕對係對智叔嘅再次肯定。自從喺1993年憑《籠民》獲得最佳男配角後,一直留喺TVB拍劇,事業未見有大突破,最令人印象深刻可能係騎呢作《大冬瓜》。反而後來全身投入影圈,拍攝電影數量增加,戲份亦愈來愈重,仲多次獲提名角逐最佳男配角。

蘇杏璇 第三十一屆香港電影金像獎最佳女配角《奪命金》 
獲獎年齡(61)
以往經常飾演母親角色嘅蘇杏璇,代表作有《新紮師兄》系列、《義不容情》及《壹號皇庭》,佢後來息影,多年後復出客串電影《奪命金》,立即勇奪最佳女配角,可惜當時佢臥病在床,唔能夠親身領獎,今年6月亦因病離世。

羅蘭 第十九屆香港電影金像獎最佳女主角《爆裂刑警》 
獲獎年齡(66)
後生擅長演潑婦,後來變成「龍婆」代言人嘅羅蘭,年屆66歲高齡,憑《爆烈刑警》成為香港電影金像獎史上最年長嘅影后,得獎後佢喺訪問中講過:「但得夕陽無限好,何須惆悵近黃昏」,道出佢積極、樂觀嘅精神。

夏雨 2008年萬千星輝頒獎典禮最佳男主角獎《溏心風暴之家好月圓》
獲獎年齡(62)
當年《溏心風暴》再次掀起趕返屋企追劇嘅熱潮,造就一班資深演員出位機會,夏雨、李司棋、米雪及關菊英成為焦點,Summer Rain就更加擊敗一眾小生,奪得視帝名銜!一向飾演搞笑滑稽角色嘅佢,竟然打破電視台只捧小生花旦嘅慣例,都算突破。

邵音音 第27屆香港電影金像獎得獎最佳女配角《野.良犬》
獲獎年齡(63)
早年嘅性感女星,喺1978年憑《官人我要》參展康城影展,被外國傳媒讚美為China Doll,因翻譯成「中國娃娃」而被台灣政府誤認為間諜。直至2007年,演出電影《野.良犬》,飾演同孫仔相依為命嘅宏婆婆,獲頒最佳女配角獎。後來憑《打擂台》再下一城。

離開前,我們又看看資深演員郭鋒的專訪

老戲骨 真演員 郭鋒

郭鋒喺電視圈打滾咗42年,由剛出道擔正做主角,到後來變做配角,成為甘草演員,眼見TVB劇集質素下降,做到心灰意冷,於是離巢他投,點知HKTV又不獲政府發牌,搞到作品面世遙遙無期。不過對於佢嚟講,其實要求好簡單,只要有好劇本、好角色,俾佢過下戲癮,無論任何平台,佢都已經好滿足。
文:TheBe 圖:黃文山

睇自己

好多甘草演員,來來去去都係做某一類型嘅角色,結果被定型。郭鋒慶幸自己可塑性高,有能力飾演唔同性格同身份嘅角色,仲可以透過角色,深入認識自己,同時又令觀眾更認識愛演戲嘅郭鋒。
am=am77 郭=郭鋒
am:霍景良(創世紀角色)!喺我心目中,對你最有印象嘅角色,一定係奸到出汁又霸氣十足嘅有錢佬霍景良,呢套亦係我第一套認識你嘅劇集!你自己又點睇?
郭:哈哈哈(霍景良上身),咁你都幾後生,嗰陣我同阿姐飾演一對,佢真係好有戲,同佢合作好有火花。當時成套劇嘅對白都好精警,劇本又好,每個角色都好立體,其他演員亦好有戲,迸發出好多火花。不過,如果由其他人演霍景良,可能仲做得好過我呢!功勞主要係個角色寫得夠好!

am:唔係喎!你真係演到霍景良嗰種又惡又奸!咁你演過咁多角色,有冇邊個你最難忘又最鍾意?
郭:其實每個角色我都好鍾意,好難揀喎……比較難忘嘅,當然係1976年喺麗的拍攝嘅《無語問蒼天》,因為呢套劇,我認識到太太歐陽佩珊,當時我擔正做男主角㗎!仲記得張瑛做我老竇,佢係一位好好嘅前輩,我喺佢身上學到好多嘢。仲有《智慧的燈》我都係做男主角,當時飾演一個染有性病嘅大學生,題材都幾大膽,當時社會都有唔同反應!《浪子》我嘅印象都好深刻,因為係我第一套拍嘅電視劇,第一次做男主角,擔大旗。不過好可惜,當年嘅底片大部分都冇晒,俾火燒晒。

am:出道嗰陣就擔正做男主角,但你近十幾年嘅角色大多數都係配角,甚至出場次數唔多,有冇唔開心呢?
郭:講真,唔會完全冇(唔開心),由主角變做主角哥哥,到後來喺《誓不低頭》演大反派,再去到做人老竇,點都有啲心理關口要跨過。不過我好快就放低咗,有唔同角色、新嘗試其實都唔錯吖!最緊要我做得開心咪得囉!

am:戲份愈來愈少,會唔會覺得自己唔重要?
郭:雖然我只係一個甘草演員,不過我所演嘅角色都好重要㗎!因為我通常做「Keyman」嘅角色,喺劇情入面具關鍵作用,帶動劇情。

am:喺電視圈嘅發揮足唔足夠?
郭:其實我覺得自己都好幸運,冇被定型,演過好多唔同嘅角色,好似有錢佬、情緒激動嘅潮發記(情越雙白線)、惡霸周偉威(老友狗狗)等等,好多唔同性格、唔同背景嘅角色,我可以探索唔同人。好多角色都好有人性同人情味,可以反映社會現況嘅真實角色、小人物咁,發揮空間就更大。

睇行家

演出超過120個角色,合作過嘅演員多不勝數,見證過唔同電視台、唔同年代嘅變化,對於圈內,佢有自己一套睇法。出道時有一班電影出身、製作認真嘅前輩教路,自然對所有事更認真看待。佢知道,圈子入面,其實有好多臥虎藏龍嘅好演員,同樣等待一個發揮機會、等待大家嘅賞識。

am:你最想同邊位資深演員合作?
郭:好多都好想喎!好似同我同期、好friend底嘅程可為,仲有甘國亮同許紹雄(Benz雄)都好似未正式合作過。可惜好難夾到時間合作!

am:同你合作過嘅資深演員,邊位係你最欣賞,印象又比較難忘呢?
郭:張瑛、King Sir(鍾景輝)、馮淬帆等嘅前輩我都好欣賞!同佢哋合作好開心,好多前輩都係拍電影出身,嚟自邵氏同其他大型電影公司,以拍電影嘅認方式真製作,喺佢哋身上真係學到好多嘢!

am:你又欣賞邊位年輕一輩嘅演員?
郭:周家怡同郭卓樺都好好戲,我好欣賞佢哋!其實TVB本來有好多好叻、好出色嘅演員,好似郭卓樺咁,佢除咗係一個成日飾演惡霸嘅演員之外,仲係一個資深汽車特技駕駛員,以及英國皇家舞蹈教師協會嘅拉丁舞導師,好好叻仔㗎!我第一次見佢跳舞都覺得好驚喜,佢跳得好好,仲同陳曼娜一齊表演!我有提議過當年《舞動全城》搵佢拍㗎,不過佢哋(TVB)淨係捧啲一線小生花旦,冇辦法!

am:近幾年有趨勢由資深演員擔正劇集主角,例如米雪同夏雨,觀眾都好受落,你點睇?
郭:咁當然係好事啦!香港電視圈文化都好似好少由資深演員擔任要角,依家叫有番啲機會。你睇下年輕一輩,佢哋往往為咗形象,怕流失fans,限制咗自己嘅發展,唔肯去作出改變,將自己變到太商品化。林峯其實好好戲,係實力派演員,但同時又係偶像派,要保持靚仔形象,喺個框框入面,角色有所局限,發揮咪少咗囉!不妨俾多啲經驗豐富嘅資深演員,同啲小生花旦合作,大家磨合下,互相帶對方入戲、為劇集帶起高潮,相信會有好好嘅火花。

睇行業

離開是為了回來。多次離開再重返TVB,講到底,郭鋒都係樂於做好本份,落力演出,因為佢最愛始終都係做戲。上年佢再次離開TVB,但無封自己後路,從來冇講唔再返娘家,但眼見TVB製作質素下降,難免心灰意冷。有競爭先至有進步,如果只係一味認定觀眾慣性收看,又點會做出更有質素嘅節目?「我唔係話要講TVB有咩唔好,只係想提醒佢。」鋒哥苦口婆心咁話。

am:點解會離開TVB?
郭:自從佢哋2000年上市之後,行政有所改變,為嘅只係賺錢,走自己認為最賺到錢嘅模式。好似見到某啲題材好有noise,某啲演員拍嘅劇集好賣座,就一式一樣好似倒模咁製作。好多時開會講嘅劇本同真正拍攝時可以唔一樣,因為開拍嗰陣未必有完整劇本,只會一路拍一路「飛紙仔」。故事線已經偏離本身構思,走歪晒,為咗令捧緊上位嘅小生多啲戲份,咪改囉,甘草演員嘅戲份自然變少。製作變得好趕、好快。

am:情況有幾嚴重?
郭:試過有一次,打開個rundown睇,時間係00至35,即係凌晨12點開工,收工係後日朝11點!一日拍成三百幾個鏡頭,大家都會攰,為咗減低成本,製作自然變得粗疏,冇時間去double check布景,又要趕拍下一場,咪成日都有穿崩位囉!以前大家有時間慢慢研究,點樣令到場戲配合台前幕後,做到最好,認真先至專業,依家都冇時間俾大家去認真研究。講資源,其實TVB係好足夠,但因為太趕,幕後都有心無力,打燈、背景都轉唔切。好多嘢都係同一個模式,唔及以前有好好嘅劇本、好認真嘅製作、同台前幕後嘅火花少咗、滿足感又少咗,我都做到心灰意冷。

am:點解唔考慮下北上發展,搵真銀呀?
郭:其實keep住都有大陸劇組搵我上去拍劇,但當時同TVB有合約在身,佢哋唔肯放人,你知啦,一套劇需要咁多甘草,同期又要開好幾組劇,時間都夾唔到。返上去一拍就起碼兩星期,都冇時間走盞。講開收入,真係差好遠,好似二、三線演員喺香港拍一集,有三、四千已經叫好多;返上內地,拍一集可能已經有成三、四萬人民幣!不過,當然要承擔有機會俾製作人拖數嘅風險。但其實唔係搵幾多嘅問題,主要係睇個角色有冇戲做,劇本對我嚟講更加重要。

am:你點睇依家劇集經常有強姦、搵親生仔同不死身警察嘅情節?
郭:我覺得劇集係應該反映時代背景,電視劇好入屋,好易影響下一代,所以劇集要有社會承擔,要合情合理,風氣唔可以被敗壞。

後記:

由郭鋒、姜大偉、黎彼得、白彪同李楓一眾資深演員主演嘅《惡毒老人同盟》,內容講一班老人家仔大孫大,臨老俾人蝦嘅輕鬆小品,本應上個月底開拍,但礙於HKTV申請牌照落空,以致被迫停拍。一眾資深演員擔正做主角好夢落空,郭鋒坦言失望,原因唔單止係少咗個好劇本、好角色嘅發揮機會,更重要係對政府失去信心。對於前路,佢笑言自己已經係半退休狀態,只係追求工作上嘅滿足感,「一個演員嘅價值,絕對唔係用人工嚟衡量,因為我唔係明星,我係演員。」

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ycf
ycf 2024/04/07

同場加映lolo與眾歌手的訪問。

ycf
ycf 2024/04/02
@花姐...

本身劉導的電台節目忠粉,本身之前那幾套作品都有看過,其實這套戲在戲院上映的場次越來越少,希望你和你朋友入場觀看的時間,讓一套以家為主題的電影傳開去。

花姐
花姐 2024/04/02

這部電影在你描述下,可觀性極高,值得捧場。

wongi
wongi 2024/04/01

送上感恩星星