良心風暴

2007/09/14 20:33:49 網誌分類: 時事
14 Sep

轉貼自蘋果日報李碧華礦泉水專欄 (2007-9-14)

《良 心 風 暴 》

陳 太 抓 緊 良 機 去 馬 , 各 界 興 奮 , 連 不 懂 政 治 的 小 市 民 , 也 等 着 欣 賞 《 溏 心 風 暴 》 ( 政 壇 版 ) ─ ─ 《 良 心 風 暴 》 。 新 劇 演 員 表 如 下 :
大 契 : 陳 太 飾 。 「 邊 個 係 人 , 邊 個 係 鬼 , 我 睇 得 出 。 」
細 契 : 葉 劉 飾 。 未 登 天 子 位 , 先 置 殺 人 刀 。 「 舉 頭 三 尺 有 阿 爺 ! 」
大 鮑 : 馬 田 李 飾 : 「 又 有 煙 花 放 呀 ! 」
得 得 … … 得 得 地 : 小 小 超 飾 。 「 我 撐 大 契 ! 」
常 在 心 : 何 秀 蘭 飾 。 「 又 是 我 ? 次 次 讓 路 都 是 我 ? 你 究 竟 有 沒 有 我 心 ? 」
程 亮 : 甘 乃 威 飾 : 「 沒 有 常 在 心 的 日 子 第 七 天 … … 也 是 沒 有 程 亮 的 日 子 了 。 」
水 擘 擘 : 勞 永 樂 飾 。 「 做 第 三 者 是 情 場 中 最 黑 暗 的 一 日 。 我 好 想 喊 ! 」
常 在 德 : 曾 鈺 成 飾 。 以 款 擺 拉 丁 舞 絕 技 載 譽 。 「 我 愛 細 契 ! 」
舅 父 波 : 肥 佬 黎 飾 。 純 因 造 型 似 唧 。 委 屈 吓 啦 。
小 泉 純 一 郎 : 劉 松 仁 客 串 。 眼 看 安 倍 晉 三 櫈 未 坐 暖 即 下 台 , 眼 看 陳 太 東 山 再 起 , 心 癢 難 熬 , 慎 重 考 慮 參 加 日 本 首 相 補 選 。

回應 (28)
我要發表
2007/09/15 11:10:37 回覆

過路人,

多謝, 我會再check下先, 不過

大笨象息口4.98% ===>佢其他收費貴噃

小笨象一口價4.94%===>我無戶口呀

點好呢

2007/09/15 11:08:19 回覆

羊咩:

喺呀! 我都覺得大笨象d收費好貴,不過用開有感情,未能好心分手!

Anyway, 你最好check真d中銀個息口喺咪真喺6.x%咁高!

真游水時唔好諗假游水d嘢呀,唔喺就聽飲水都得嘞! Bye!

過路人

2007/09/15 11:01:13 回覆

羊咩:

早晨! 我留咗個message喺Charlie到, repeat:

早晨! #3377 IPO - 大笨象息口4.98%,小笨象一口價4.94%(報紙廣告)

如果中銀6.25%便太高了,最好check真d.

過路人

2007/09/15 10:55:11 回覆

早晨過路人,

嚟同你打招呼呀

我而家都準備出去游水嘞, 下午見啦.

羊咩

2007/09/15 08:35:09 回覆

亜K,

同亞 A 好好傾一下, 我一直認為: "一個人不重視自己的身體的健康等於慢性自殺!" 我身高 5呎10吋半, 體重138 磅, 都每天清早跑步作運動了。每天盡一切可能做到十點半上床睡覺, 一早六點鐘起身做運動...... "肥" 是絕大多數病, 幾乎所有同心臟,血管和關節有關的病之根源, 對自己的身體不負責的人是天下真正的傻瓜, 這是一種不明智的行為! 人總是吃後悔藥的, 不要到時 "早知今日, 何必當初。"

 

2007/09/15 02:33:46 回覆

亞K,

我以為你重要留在US過周末添. See you next week.

Goodnite!

過路人

2007/09/15 02:03:57 回覆
娟兒,謝謝你的意見,等我叫A看看,但他是很固執的,叫他睇醫生,我估他會說俾我係屋企睡覺好過啦.各位晚安 亞K
2007/09/15 01:58:57 回覆

羊咩:

Goodnite!

2007/09/15 01:46:41 回覆

快些去Charlie個blog 度用蒜頭醋呀,紅酒呀幫助減膽固醇及減肥啦,對身體好好ka。

講開膝蓋痛,我爸爸也有,他看一個醫生,醫生在他膝凹處抽一些黃色液體出來,再打一針便很久甚至一兩年都不會復發。

其實是內裏有些發炎有些濃,是應該抽出來的,只打針效果不好,很快有復發,因為沒有清理乾淨。打針只是止痛。

那醫生的名字忘了,只記起是陳醫生,地址在左敦道好像是麗斯大廈,待我明天問問爸爸便知道了。李香琴也去看的。

2007/09/15 01:14:44 回覆

過路人,

多謝, 我會努力架~

goodnite!~

羊咩

2007/09/15 01:13:33 回覆

亞k,

咁你快d去sleep啦

工作時工作, 休息時休息呀!

亞A>200lbs, 真係要減減噃, 首要"按時進食", 唔好"食無定時"

你星期日到再傾啦

goodnite~

羊咩

2007/09/15 01:10:16 回覆
娟兒,保重身體.
我明早乘早機,得番一個下午休息,但身體都唔係好掂,作病呀.
羊咩:你講的毛病,A開始出現啦,膝蓋成日話痛,應該係個人太重,醫生話遲早會蝕,但他真是無時間做運動,又愈來愈肥,得5’8但>200啦,現在確實幾重我都唔知,我都有擔心呀.亞K
2007/09/15 01:10:09 回覆

娟兒,

保重身體

羊咩

2007/09/15 00:57:12 回覆
丫 ! good night la . 我病左呀!
2007/09/15 00:53:31 回覆

羊咩:

祝減月巴成功!

過路人

2007/09/15 00:43:49 回覆

過路人,

我"大隻"既用處就係要"又咩羊", "又咩女"囉

不過遲d我要申請唔咩佢地嘞, 因為我會減肥成功, 呵呵呵

羊咩

2007/09/15 00:41:11 回覆

哈哈哈, 亞k, 中文勁咗好多噃, 係美國唔係應該英文會勁d既咩

而家你試下用埋"過路人"做下聯啦, 加油, 我信你得架

 

2007/09/15 00:38:59 回覆

亞k,

嘩 ... 你好得呀!

咁你咪有2日半玩囉! 發達啦!

旺旺同欣欣就悶死啦!

過路人

2007/09/15 00:37:37 回覆

肥佬黎呀...好啦, 比佢做個"車呢咩"啦

2007/09/15 00:35:10 回覆

過路人, 羊咩: 羊咩咩,咩羊,羊咩? 咁得唔得呀. 今日終於上完堂,下午休息,亞K

2007/09/15 00:34:44 回覆

羊咩:

我諗到下聯啦

過路人路過路人

羊咩女咩羊咩女

哈哈哈

2007/09/15 00:29:12 回覆

羊咩:

咁肥佬黎做舅父波得唔得?

2007/09/15 00:28:21 回覆

哈哈哈,好聰明呀, 我呢d咁白痴既聯你都明.....

2007/09/15 00:26:13 回覆

羊咩:

其實我都唔喺好明,是不是: 過路人  路過  路人?

嘩 ... 你游緊水諗埋d咁嘢,實聽飲水都得啦!

喺呀,不要用太重的呼拉圈,否則會弄傷內臟㗎!

過路人

2007/09/15 00:25:06 回覆

我對陳太無咩好感, "私心"太重(雖然人人都有, 但佢太明顯)...

所以我想佢做細契, 得唔得呀?

2007/09/15 00:19:47 回覆

哈哈哈, 你個名好玩先有咁既效果咋, 其實你明唔明我講咩呢?

我而家用"韓國"果只呼拉圈, 唔重架, 所以唔會傷腰, 主要我都係做d"扭腰"既輕鬆運動...減肚腩呀

2007/09/14 23:56:56 回覆

羊咩:

"過路人路過路人" - 好難對下聯噃。

昨天Yahoo網頁右上角"知識"位置講轉呼拉圈的效用,有沒有看?

過路人

利小容
利小容 2007/09/14 22:23:46 回覆
user