如魚得水!

2013/12/12 13:27:36 網誌分類: 粵曲理論
12 Dec

唱粵曲嘅人最開心係遇著一棚靚音樂,咁樣就唱得開心、玩音樂嘅又玩得開心!以前上大棚課,間中都會響老師嘅唱局度操曲;不過,果陣要返工,要請假先可以出席唱局,每次又祇可以唱一首(唔值得),所以我極少出席。

響老師攪嘅唱局,理論上一定唱番老師教過嘅歌啦。因為老師鍾意改人曲,而佢同其他師父都玩慣左佢改左嘅譜,所以響佢個局操一般都好安全。不過,如果係唱錯左,你會見倒老師即時眉頭皺!呢啲係同學講俾我知嘅,因為我未試過囉。通常我唱,都祇係見倒老師眼都嗡埋、搖頭擺腦、一副「淋」樣咋,嘻嘻!

我有陣時都幾同情深圳曲社啲音樂師父架!上去操曲嘅八成係業餘嘅,唱錯係應份嘅----唔係駛咩俾錢操啫!但係遇著啲拍子又唔啱、唱到走晒音、拉埋啲唔知咩嘢腔嘅,要拍和呢啲人先更高難度----唔係咩?佢時快時慢,跟得多、久而久知,唔知會唔會連自己節拍都差埋!但係音樂師父又要盡可能做到唱錯左果位仁兄、仁姐唱完都沾沾自喜,唔覺得自己錯喎,你話幾高難度吖?

上月某位曲友攪嘅唱局,主要係因為佢另一位我唔識嘅曲友想同佢出騷唱「水漫金山」,叫左佢好多次,佢咪建議上深圳操吓首歌先囉!果日我唱完要趕返香港、佢果位曲友又遲嚟,佢嚟果陣我唱緊歌,唱完出嚟打個招呼我便走,聽唔倒佢地唱。

隔幾日,曲友whatsapp我,佢話聽番同果位曲友操首歌(雙子歌),認為兩人聲線太相似,聽眾聽唔出!佢建議對方搵我出騷。

我whatsapp佢:「咁大整古?」

曲友:「唔係整古。你試同佢操吓吖!我講左你唔介意出會堂騷架,你俾電話約佢吖。」

我:「我唔係介意響咩嘢地方出騷(企街都冇問題---祇要係合法同埋安全),但係我最介意係啲音樂唔得!響會堂唱,一般唔會捨得花錢請好嘅音樂師父,掌板又要炒三味(一個人負責幾廿樣嘢),跟本唔適合唱大鑼大鼓、好似「水漫金山」呢類歌!我地上次開個群組咪有我個電話囉,佢搵我先至算啦!」

可能曲友講左俾果位曲友知我嘅意思,所以佢後來都冇搵我。

 

回應 (3)
我要發表
2013/12/13 02:00:07 回覆

祝你好運!演出成功!

門票已收。謝謝。

2013/12/12 14:52:25 回覆

「重台泣別」我唱個「反線二王」都好大路啫,依家為左就個頭架,我決定再改個唱腔---再大路啲,入門必修架啦!如果咁都唔得,係咁先!

2013/12/12 14:29:41 回覆

有一次,老師有個朋友來唱,佢同我唱兩首,同老師唱一首,我俾佢揀歌,佢揀一首話好熟既歌,唱左幾次,誰知自由腔加自由板,高低隨意,明哥無晒感覺,最後果首交給東哥打,東哥話完全落唔到板,唔知佢想點。真係搵食難!

user