PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

雨僑激戰去到盡,錢國偉:要出賣朋友偷食史

2013/12/16 08:43:23 網誌分類: 生活
16 Dec

        錢國偉執導的《喜愛夜蒲》系列,明擺夜蒲艷史上䒷,成功Hit中話題,頭兩集大收旺場,即將上映的《夜蒲3》去得更盡,「今次都係有些出賣朋友講偷食,夜蒲朋友圈裏都會有發生的愛情故事,辛苦了幾位靚女賣力演出。」錢國偉導演以有錢女鍾意集郵、良家婦女走去滾,醜女夜店覓愛來形容三位女角的愛情觀,從分半鐘的預告片所見,新一輯夜蒲取景特寫都有別以往,似要告訴我們去蒲真係好happy,別說觀眾期待,我也望能盡早入場睇片。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕
攝影:張詠森

        香港人怕悶,同一素材的電影要玩續集不易,錢國偉的《夜蒲》系列玩到第三集,能再接再厲一路拍,全因觀眾真的期待入場,你看預告片十日累近83萬點擊就知,「今次講男女朋友間的偷食故事,在夜蒲朋友圈裏常見,在座幾位靚女就夠辛苦了,有前兩集的經驗,加上好多朋友給予意見和提點,拍得幾順利!」錢國偉坦言開拍前的劇本改動,反而令整部片更成功,這個我很認同,塞翁失馬焉知非福,如今班底陣容更見出色。

        雨僑獻出第一次

        常說演員要懂得豁出去才能成功,雨僑這次能放下包袱大膽演活角色確是值得一讚,「因為無時間考慮,反而更易接受角色和尺度,導演話我係良家婦女,本身唔係特別鍾意蒲,係同男朋友唔開心先至搵班姊妹出去蒲,結果就出事。主要對手是Alex林德信,他飾演我未婚夫,一開始就嗌交決裂,各有各玩。」雨僑說這次最大挑戰莫過於韓國溫泉的戲份,即是預告片尾聲那場激戰,「同韓國男模,簡稱我奸夫,那段就好難忘,因為好凍,時間好長,佢又唔識講中文英文,溝通唔到,所以我們是零溝通,而且好多№都鰠水底發生,要靚就難鱓,就咁攬攬錫錫就好容易,而且導演好犀利,好識得教,我都係第一次銀幕初吻和脇戲,佢好識借位拍攝,令我拍得輕鬆好多。」

        雨僑說得輕鬆,在旁的錢國偉導演忍不住說:「本來找了個溫泉地方,點知咁飱系統壞了,當時正值韓國入冬,天氣好凍,那晚沒熱水,個個凍到震,但出埠拍戲無可能等,大家見到那些煙,其實是煙還煙,水還水,兩者沒關係的,你都知,只要一上水就好凍,抹乾淨個身再落水仲凍,為免要他們上水落水,打燈試位全程要他們在水中唔好郁,在幾乎無衫的情況下,只好這樣要他們攬住取暖,那個韓國artist好高興。」那錢導又點睇雨僑口中好Nice的林德信呢?「Alex?你不要理佢演技點先,我覺得,演技一定有咁上下,我覺得做林德信真係好,因為好多女演員都私下同我要求跟林德信拍一兩場戲,二三線的女仔都咁講,直頭排隊咁,真係無辦法,靚仔大晒。」

        許亦妮多謝沈震軒

        錢國偉有本事在無铫手上取得許亦妮參演,角色形象大解放,「戲中飾演外國回來的女仔,父母已不在,覺得好悶好無聊,曾經愛情受傷害,覺得空虛,堂家姐伍詠薇一心撮合我和Jason(陳柏宇),會獻上銀幕初吻,自己本身畏高,但角色講我好癲得,常做些冒險的事,會在船邊行差點跌落水。」許亦妮感謝好友沈震軒支持,「開始時都考慮好耐,要多謝沈震軒,佢話作為一個專業演員點解唔嘗試去演,我因此放鬆了,亦相信導演,埋位前亦傾好尺度,導演真係好認真好叻,拍到我好靚,好多時我會擔心拍到好肥,但佢總會話唔驚唔驚,我會拍到好靚,出來效果亦見好靚,同埋佢好錫我懐幾個女仔,無論幾夜幾耐都唔會燥底,脾氣好好。」

        CK醜女大考驗

        事實上,許亦妮把這個富家女的空虛神韻演得出神,令人眼前一亮,錢國偉補充說:「戲中許亦妮神志唔清醒,成日HighHigh懐,專搵鱓危險№做,有一兩場,如那場船,都唔係普通船,都有二、三十呎高,又要跌落水,又在蘭桂坊好似崖邊高位咁,佢又在上邊行,我諗有一定危險。陳柏宇第一集已給我幾好印象,好多網友和朋友都有好好評價,我好期望同佢再合作,今次見佢又進步了。」

        曾在電影《一路向西》演出的郭穎兒(CeliaK.)戲中作出大突破,「我這次演醜角,無化妝,單眼皮,腫口腫面,是夜蒲系列裏唯一的丑角,我跟應昌佑合作,見佢經常合上眼就知,都幾慘,全程對住個咁醜的,導演好錫我,角色好發揮,初時以為唔係咁激,到埋位先知都好盡,因為導演安排我最靚的位置畀觀眾睇,那位置都幾隱晦。」Celia說的是圓渾的臀部。

        錢國偉則說:「你講到好似三級咁,我部戲兩級半的,這是女仔情意結,佢個樣其實唔係太醜,係普通啦,比普通醜少少,唔係佢講到鐘樓駝俠咁,只係平凡點,但女仔就覺得好醜,廣東話有句冤豬頭都有「盟」鼻菩薩,在夜場係咩都會發生。」

        黃柏高
 
■錢國偉(左一)率《夜蒲3》眾演員與Paco暢談,拍戲發生的難忘事。
■錢國偉(左一)率《夜蒲3》眾演員與Paco暢談,拍戲發生的難忘事。
■《夜蒲3》的演員早前為電影造勢。
■《夜蒲3》的演員早前為電影造勢。
■郭穎兒表示,戲中的她是零化妝的醜角。
■郭穎兒表示,戲中的她是零化妝的醜角。
 
■許亦妮話,多虧沈震軒的支持才會參演今次的角色。
■許亦妮話,多虧沈震軒的支持才會參演今次的角色。
■雨僑坦言,戲中會突破自己,有不少大膽演出。
■雨僑坦言,戲中會突破自己,有不少大膽演出。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.