男朋友有車嫁不過(2)

2013/12/16 20:11:44 網誌分類: 工作生活
16 Dec

 

出左文一日多少少突然見到勁多comment,真係唔知好嬲定好笑,不過既然咁多人回應我亦無防出多篇覆下大家。

 

首先好多人都攞出唔同的野去反對我指出話男朋友有車無樓嫁唔過呢件事,主打的係話我教人拜金,港女,又或者方便同埋係興趣之類的野,當然再加一D無厘頭話我無車係度葡萄人地,可知我真係高估左好多人以為香港遍地智者,但原來好多人都係以斷章取義的去睇野。

 

點都好,首先我想講出我話嫁不過,唔代表絕對一定極度無可能之類咁講唔好嫁,因為的確好多comment所指出的野我係絕對認同的。舉個例,如果你話用真愛vs車的話,我絕對肯定咁答你只要你係真愛的話,咁就唔駛理我所講的有無車有無樓,因為簡單D講真愛係大L晒的,即係甚至你話那怕你男朋友係一個到處乞食又成身無人敢埋身的皮膚病又嗅到嘔茄都好,你用真愛黎講的話,所有缺點都唔再係一個問題,因為我諗唔到一样野大得過真愛,所以呢一點我係認同的。

 

又有人不停重覆咁指出我的計算養一架車的成本係有問題,呢样野其實更加多L魚。首先我諗係邏輯上閣下要動動腦筋諗下我寫文的時候同你睇文的分別,我寫的係一篇文對萬千的可能性讀者,當中有人可能過億身家,有人月入十9幾二十萬,亦有人搵萬零蚊,亦因為咁每個人買的車成本都唔一样,即係人地買部林保,同你楂部honda,點會係一样牌費?人地楂左十年,新仔上insurance,又點會一样?仲有,有D人住村屋可以免費停十9幾架車,但有D人住屋苑一收收4000蚊,咁點計?我係咪要寫一本黃頁咁厚的野將所有可能性包含係入面?有腦的人都知出文唔會咁寫,所以簡單黎講我只係攞個大約的中間數,所以你用你的最低玩法又好,或者點都好,根本係牛頭唔答馬咀。

 

所以係計數上我只係針對事件中的男主角的差唔多狀態的人去寫,同任何一個讀者唔同係絕對合情合理,亦即你楂呢架車同你個FD楂佢架車,成本唔一样係天經地義,又或者講就算閣下同一個人,楂新車同舊車亦可以唔同,所以如果你要我認同你的話,OK,我認同你條數都係岩,不過,無乜意義。

 

又有D人斷章取義咁話,無車無樓果D點算,又或者話自己買左車但亦諗住咩幾時買樓果D又點,我諗呢度又係要再澄情番。

 

首先我呢篇文主係純以經濟角度去比較,所以個前設基本上係要將一D特別的cases分出黎,如你話屋企有老人家唔方便,絕對合情合理。因此,我希望指出係"一般"情況下,有車無樓的人可以分為下面幾類:

 

A:有經濟能力,有計劃的人

可能呢家搵到錢,或者本身大把錢,又或將來大把錢,又已經計劃好的人,咁唔駛我講啦,你女朋友唔嫁比你就stupid,所以你有車好無車好,根本唔成問題。

B:無經濟能力,有計劃的人

可能唔係搵好多,不過都計劃好諗得掂的人,當然都係無問題啦,不過我相信呢一種人都應該係先有樓再有車的,因為如果你有得車先仲有樓,你應該會係A類人。

C:有經濟能力,無計劃的人

老實講,大洗的人香港周街都係,如果你認為自己收入高,所以你買車先,而又唔知點解搞黎搞去都買唔到樓,Sorry咁我覺得你嫁唔過了,原因睇后文。

D:無經濟能力,無計劃的人

好明顯,如果你又搵唔到食,又走去買車fing 9晒D錢的話,點嫁得過啊?

 

 

所以,我成篇文針對的係指C同D呢兩種人,如果你係A同B的話,基本上你有車無車都唔關你事。之但係C同D的話,我可以話比你聽係純計數上,你每個月都比人夾走一萬幾千,你話如果將來搵得再多D,一样好有機會洗Q晒去,咁同你一齊的女人何來安全感?

 

當然,仲有人話人生唔應該只係得樓,有車亦有生活,有車亦係一個興趣,呢兩样野我可以話比你聽我極度絕對肯定地同意。所以我都享受緊楂車的生活,亦無需葡萄任何人。不過,問題係當你要求你的人生的同時,請問你的將來又係點先?(仲係講緊C同D)。即係咁,如我所講個故事主角咁,我相信佢未來五年都係會比架車抽住后腳,27歲去到32歲后先起步,係啊你賺到五年的生活,不過你可能要花番十9幾二十年先追得番個樓帶比你的享受,先甜后苦定先苦后甜,呢D野自己諗。

 

再者,興趣呢家野又係我篇文之外的議題,因為如同揀樓一样,你一句話"我中意啊",其實就已經係大晒,因為我又真係諗唔到對於你自己黎講,有乜野大得過你自己中意呢?唯一可能就係你更中意囉。不過,如果你話興趣同買樓(投資)之間無衝突的話,咁我就無得認同。畢竟你唔係A的人有相對近似無窮的筆直可以同時兼顧又買樓又百九幾样興趣,相反可能搵果有限人工的你,唔好同我講你呢度駛左5000果度又唔知點解可以多番5000出黎,所以係邏輯上係有衝突,而如果你可以話兼顧到的話,一就係你係AB呢類人誤解自己係CD,一就係你完全跌入自己以為自己好有米的呢個井入面。

 

點解咁講?喂其實我想講我同大家追求的人生完全係一样,唔好誤解左呢一點。不過問題係有好大部份的人,特別係我身邊所見到(唔係我見唔到的讀者,唔好又對號入座),都唔識得點样去營運自己的人生。

 

再白一點講,如果你今時今日養車楂車係靠你份糧去養,的確你係或者有能力,不過永遠你都係靠自己份糧。而我同你的分別,係我架車,慢慢就會由我的租客幫我養,中長線黎講,大家或許都有同样的生活,不過我越來越輕鬆,而你就永遠都比人拖住個后腳。也許,他朝有一日你仲可能係我架車的米飯班主,某程度上我都應該多謝你地的堅持。

 

不過,點都好,世界上有10%拥有90%人的財富,亦有90%人分番剩下來10%的財富,大家都係人,分別只係思維。如果你睇到我睇到的野,你或許會明白我係度塞緊錢入你袋,但如果你睇只係認為呢條友係度狗吠,我亦無乜所謂,因為你又唔識我,我又唔識你,本身大家各不相欠,一笑置之唔好再撳入黎刨文咪算9數,特別最近天氣冷,留番啖氣暖下肚好L過。

 

請like我的facebook: https://www.facebook.com/CaptainHK80

友站連結: 香港居屋、上車情報站  

我的Email: hkpower1981@yahoo.com.hk

 

回應 (0)
我要發表
user