回憶我愛睇嘅劇集~★

2007/09/16 00:56:17 網誌分類: ★回憶我愛睇的劇集★
16 Sep

 

從小便很愛看劇集,小時侯愛看無線電視嘅劇集,後來到中學時期開始流行日劇,"悠長假期","戀愛世紀"也看過四次,很誇張啊,不過最誇張個套係"流星花園"啦,應該都有睇過六次,我媽媽還要比我番睇得多呢~繼"流星花園"後,開始流行睇台灣嘅校園青春劇,所以這幾年也有睇過好多套台劇,什麼"王子變青蛙","愛情魔法師","鬥魚","惡魔在身邊","花樣少年少女","惡作劇之吻".........後來因為無線播過一套韓劇"大話妹(My Girl)",所以也有開始睇其它韓劇啦,好似有"官s"啦, 都OK架~其實我很愛追看劇集的感覺,覺得好浪漫,有時和同事們講返啲劇情會好開心,例如會講吓男主角嘅年紀或者講吓男主角是否"GAY"啦~ 很好笑吧~不過我還是覺得現在愛看或愛做的事就要襯宜家去做,可能到了五年或是十年後就巳不是這種感覺了~

曾經睇過嘅劇集有...

.......★與百萬富翁結婚的事★....韓劇(9/07)

.......★官-我的野蠻王妃★....韓劇(9/07)

.......★惡作劇之吻★....台劇(9/07)

.......★官s-我的野蠻王子★....韓劇(8/07)

.......★花樣少年少女★....台劇(4/07)

.......★愛情魔法師★....台劇(3/07)

.......★大話妹-My Girl★....韓劇(2/07)

.......★惡魔在身邊★....台劇(06)

.......★鬥魚1&2★....台劇(06)

.......★電車男★....日劇(06)

.......★王子變青蛙★....台劇(06)

.......★大長金★....韓劇(06)

.......★大奧★....日劇(05)

.......★海豚灣的戀人★....台劇(05)

.......★浪漫滿屋★....台劇(05)

.......★流星花園2★....台劇(03)

.......★流星花園1★....台劇(02)

.......★戀愛世紀★....日劇(98)

.......★悠長假期★....日劇(98)

 

回應 (4)
我要發表
2007/09/18 13:00:32 回覆

Re 嘉文:

我沒有看"交響樂情人"啊~不過也有聽朋友講過話好睇~

可以睇咁多套台劇其實都係因為自己比較得閒啊, 不過我真係幾鍾意煲劇架,

但係宜加發覺自己睇嘅劇集嘅男女主角很多年紀也很小啊(其實係比自己小) ,

連"大話妹"嘅男主角也比我小一年, 天呀~無計啦,唯有襯宜加睇多啲啦~

 

2007/09/17 12:06:02 回覆
你都好厲害喔!我看的沒有妳多啦,不過大部分都有。妳有沒有覺得臺灣特別“出產”很多像極卡通人物樣子的男生?像F4,飛輪海,都活生生像卡通里面走出來的男生喔!最近打算開始看“交響樂情人”,妳看過嗎?
2007/09/16 01:27:29 回覆
咁你一定係睇港產片多啦~
2007/09/16 01:06:54 回覆
嘩....我好多都未睇過~
user