域 流亦詩
域 流亦詩
域 流亦詩

督爺最佳人選

2014/01/03 11:59:43 網誌分類: 時事
03 Jan

你謀我又謀

未知堅定流

一人派一子

勝者占鰲頭

 

踏入零四年第一日爭取珍寶選以及支技藝甫選嘅團體分別踩上街頭晒冷、看來今年都唔會太平得到那裡去矣!坦白講、打一句、問一句、在下都不相信朝廷會答應飯民口中的所謂珍寶選、然而藝甫選亦有爭議、總之雙方都是九唔搭八各走極端。所謂窮則變、變則通吖嘛、以其浪費口水、倒不如由紫荊大眾來做決定、首先由雙方各自派出一名代表、再由大眾一人一票選個明白、看看大多數紫荊人到底想點好過啦!

 

縱觀飯民眾多天皇天后總是找不到一個具有督爺潛質的人物、但昔日法壇就有一位隱世巨星喇!吓、甚麼、係唔係齋講良心陳四姑?唔好玩啦、點會係佢呀?在下所指的就是無上法院嘅過氣大判官李青天。講到李青天嘅威水史就多喇!除了鐵面無私兼明辨是非之外、最駕勢嘅就係判人哋釋法無效吖嘛!由於他是大狀出身、以法論法而言、那些人哋代表根本上唔係佢嗰皮。當年人代曾就裝瘋猿一案解釋歸本法、界定他無資格成為本城永久住客。點知當時無上法院的李青天大人就睬佢哋都生虱乸、一於按照補窿法判裝瘋猿勝訴。因此由李青天來當督爺嘅話、講人自講必能落實、到時就無須日日聽西廠嗰支爛鬼笛、總之自己揸拂、想做啥就做啥。咁你話爽唔爽?

 

話說回頭、亂制派中人有督爺相嘅亦是唔多覺眼、到不如由成蟲大哥出來參選、最低限度都會有大批蟲迷撐起個埸、保證唔會食白果吖嘛!若然成蟲大哥當選嘅話、那就證明紫荊人鐘意被人管、到時莫講話煲廿三味啦、即使那些甚麼國民咬肉、唱紅打黑、大愛航行靠舵地等一系列現在被視為禁忌的東西都變成理所當然、要何時上馬就何時上馬、要點樣玩就點樣玩。更重要的就是誰也不敢再對督爺嘅認受性說三道四、到時爛民變順民、河蟹變和諧、一團和氣。咁唔好咩?

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

*KK*
*KK* 2019/09/18

兄台眼光獨到. 不出一年就有大龍鳳睇了.

"污膠藤"單野, 不知若傳到近日來港的"毒眼寒流柑"之祖家又如何呢? 若彼邦之"安胃女孩像", "神大將軍像", 甚至"安義士像"等受如此對待, 真不知此"柑"會否敢在祖家國民面前仲乜野物野囉...

多年來各大爛仔館既欺師滅祖, 以至人性夏令營等精彩場面, 真係值得透過寒流輸出至全球! 彼此認識, 促進交流呢! 世界必有新氣象, "時代革命性解放"嘛!!!

開心van仔
開心van仔 2019/09/18

你好,很久不見了!我沒有在頭條寫野也有一年了!今天突然回來看看,高興見到你呀!近月心情很沉重,太多負面新聞令人情緒低落,不知亂局何時了!

123331
123331 2018/08/22

亞域哥,「來者應,去者靜。法住無常,止心一處。」謝謝。

開心van仔
開心van仔 2018/08/22

很喜歡看你的文章,為何不寫?你今日的話令我有共鳴!我進入古稀之年,剛做了第二次通波仔手術,對世事已不再熱衷了。只希望可開心過每一天。回望過去幾十年人生,很多事都淡忘,只記開心的事,不開心的由它去!現在對很多事都淡然處之,只爭取多些時間與孫兒們相聚。

祝君身體健康,生活愉快,開心每一天!真希望可再見你的文章!