關慧玲
關慧玲
關慧玲

紅豆的獨門lam功

2007/09/18 16:23:01 網誌分類: 未分類
18 Sep

嗲精紅豆不只鍾意lam主人,更鍾意抱著第二個貓頭lamlamlam。牠的舌頭非常「鞋」,就算lam手,我亦受不了多少吓,但紅豆這套獨門lam功,貓貓卻都很受落,這晚牠抱著小襪頭lam足十五分鍾,小襪舒暢得攤開晒,不住的發出呼嚕呼嚕的聲音!!!

 

 

回應 (11)
我要發表
2007/09/22 11:27:32 回覆

關小姐:

好感謝你的回應.不知道有沒有打擾你?若果有先在此致歉.

我不知道可否這樣子轉貼(我們各blog友是互相傳播信息的),但只因為希望事件能給多些人士知道(尤其放狗咬貓事件).這狗主這樣做同殺人有什麼分別?可能很多人說死的是禽獸之嗎?但牠們不是生命嗎?而且牠們不是因意外或自然死亡!又不是自然界的弱肉強食而死亡,而是人為了自己的快感!?而去殺死隻貓!在層次上不是和殺人一般嗎?殺人要受法律制裁,但義工看見貓在她面前被害卻不能幫忙.可以想像心情如何?義工只是普通市民,想投訴也無門(而且殺貓的反要告義工)所以才希望借貴 地方公開.若打擾再次致歉.

還有,只是轉貼一些正常資訊不是殺人放火和轉貼不正當相片,我也會儘量只轉貼給愛貓的人士看.貴 報編輯不用要用到”封”blog這字眼吧?一句”不提供服務”會否令人也明白呢?若果是轉貼要找人幫忙輸血給”人”,是否也要”封”blog呢?

謝謝.

 

 

關慧玲
關慧玲 2007/09/22 00:07:42 回覆
八隻喎!!好難帶,要分好多次,叫獸醫到會服務好過。總之每年打針都大件事。
2007/09/21 22:07:10 回覆
妳個獸醫咁好肯上門打針. 我就會分兩次去診所lu.
關慧玲
關慧玲 2007/09/20 17:28:54 回覆
我都聽過北角又有一個男人放狼狗咬貓,正人渣。只係每次都無人映到相。
關慧玲
關慧玲 2007/09/20 17:20:34 回覆
答Denis:

牠們統統有獸醫恐懼症,我已經好小心將小miu捧出來的了,想不到牠仍是發顛。唉!佢搞到一屋都好臭呀,之後仲要唔睬我,「吓」我tim!正衰女。

2007/09/20 17:20:34 回覆
Denis問:

今天看到您的專欄,我好有身同感受,雖然我只有1隻貓貓,但我還記得今年8月中幫牠打防疫針的情景︰當日帶佢到獸醫處,仍未到佢,但可能四周都是狗狗病患,故此我的貓貓已顯得不耐煩,等了差不多1個小時終於輪到貓貓,點知就好似你的小miu般,發惡,周圍咬人,想逃走(幸好未有失禁),但爭d打唔到針,後來獸醫需要我離開(可能要用極刑),隔了一陣,姑娘便俾返貓貓我,下年再來過。回到家,其實我都好心痛,因為我知貓貓並非有心玩作對的,只是被狗狗擾攘到心情煩躁的!

2007/09/20 12:26:12 回覆
放狗咬貓惡行
2007/9/18 下午 02:05:26
網誌分類: 寵物
 在blog友內又再現此放狗咬貓之人之惡行!

有什麼方法可以做呢?有人可幫忙嗎?

 轉述:http://hk.myblog.yahoo.com/missbethwong/article?mid=3480&prev=3532&next=3434

最新網誌
深水埗醫局街190號的賤男又放狗死貓
深水埗醫局街190號的老闆是一個超級變態的人渣,兩年來不斷放狗咬死附近的貓 !佢d狗永遠不繫狗帶,任狗在街上亂跑,佢每晚十二時才放狗,正常人點會咁夜放狗呀 佢d狗周街大、小二便,因為夜,無人同佢理論,又無人理佢,但附近看更就極之討厭佢 ,因為佢太賤格,自私自利,實在係社會之渣滓

佢隻狗咬死貓之後,佢就輕輕拍下狗頭,以示鼓勵,所以佢d豿一見貓就興奮,因為咬死貓後會得到個賤格佬的獎例,大家話佢係咪極度變態呀




昨天,這個深水埗醫局街190號的死賤精又放狗咬死貓,可憐貓貓全身都是牙齒小孔,那個死賤精將來一定不得好死

楊小姐餵了這隻貓兩年 ,貓貓一直在廟內行動,個賤精隻狗竟然追入廟內咬死貓貓,我一定唔會放過個深水埗賤精,要告爆佢 !告佢唔入都要告,要佢不得安寧

希望貓友盡量轉貼,等人人都知道有個咁衰格ge人中渣滓

網誌標籤:天理何在

 

2007/09/20 12:03:56 回覆

 有人可暫養嗎?星期六(22日)漁農處會來捉,死緊呀

轉述自:

http://hk.myblog.yahoo.com/dorothyszenga/article?mid=14122&prev=14164&next=1407

可以點做?!(mailto:up%20date@20/sep)

有關2隻貓貓既短片http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=315358

網誌分類:叮噹誌
2007/09/19 22:57:32

輝工作既大廈2樓有間飯堂, 最近飯堂搬走勒...

但佢地就違棄左兩隻貓咪係度... 雖然佢地有留低貓糧比清潔工人,

但係大廈管理處話唔可以再留佢地係度勒....再無人帶走既話...

就要call漁農處..........

輝既同事影底左其中一隻貓咪既相, 佢其中一隻眼有好多眼水...

不過好似話已經好耐都係咁嫁勒...有無人知道可以點樣幫到佢地丫?


關慧玲
關慧玲 2007/09/18 21:27:45 回覆
答家有三隻頑皮貓:

係呀,我都試過好多方法,最後都要將其中一隻放到籠裡養。如果唔係打太激,就真係試試唔好俾佢哋見咁多。日頭屋企人時,就將佢哋分開。你回家時,在你嚴密監視下才讓牠們相處,有乜問題你都可以即刻制止丫。
有無試過將對方的尿液,互塗到對方身上,可試試。

2007/09/18 21:27:45 回覆
家有三隻頑皮貓問:

最細的貓貓己有一歲多了, 雖然美女初到時沒有隔開來養, 但那時候她和叧一隻本來是很friend的, 但不知為何越來越不能融洽相處, 雖然不是日日都"開片", 而且每次也不是打得很激, 美女已經孤軍作戰了, 我寧願選擇她們繼續偶然"開片"也不忍心分開不同房間裡養, 但做主人的(主要服侍她們的人)看到這情況當真很傷腦筋

2007/09/18 16:38:42 回覆
佢地感情好好噃, 我都想養翻貓貓, 可惜未搵到合適的領養~
user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}