老細是 ……

2014/01/18 18:15:21 網誌分類: 笑話
18 Jan

 

1.          老細是 Rubber Duck,永遠吹到好大好大,見到佢就唔想笑。

 

2.          老細是熱戀中的情人,每天打十幾次電話比你。

 

3.          老細是爆竹,你試吓點著佢,佢會即場爆炸。

 

4.          老細是 Google Map,給你方向,但有時可以很錯。

 

5.          老細是魚蝦蟹,永遠估唔到佢開乜。

 

 

6.          老細是港女,她做錯了事,道歉的卻永遠是你。

 

7.          老細是看更,自己冇嘢做,都要坐足成日昅實我哋。

 

8.          老細是麻原彰晃,覺得自己就是真理。

 

9.          老細是鬼,以為人人都怕佢,但唔知多數人當佢唔存在。

 

10.      老細是鄭子誠,宗旨好簡單,冇陰謀,淨係想賺錢。

 

11.      老細是你的至親,跟你講金唔講心。

 

12.      老細是專業Model,最叻當然就係擺款。

 

13.      老細是成龍,好鍾意講野,但講親都錯。

 

14.      老細是長毛,最叻拉布,原本5分鐘的一個會議,可以開足一日。

 

15.      老細是單車選手,成日兜圈,最後又返回起點。

 

 

16.      老細是男友,別人的,總比自己的好。

 

17.      老細是IFC,以為自己好高,只因未見過台北101

 

18.      老細是重犯,壞事做盡,每天就留在間獨立房中被隔離。

 

19.      老細是全世界最好的人 (這句話是他在我身邊,迫我寫的……)

回應 (0)
我要發表
user