番禺爆笑兩天遊(中)

2007/09/19 19:26:47 網誌分類: 旅遊
19 Sep

話說星期六晚離開番禺水上樂園後,跟酒店司機聊起哪兒有飯吃。怎料,他說很多食肆都關了喇!說的也是,那時已九時多,內地很多食肆都較早打烊的。

司機帶我們去到一間超平民化的餐廳。餐廳還開著,但有一陣味……原來它正在裝修,侍應說:「不如你地坐在露天位吧,我們室內要批灰。」嘩,批灰喎!菜式拿出來,豈非鋪上一層灰?連忙走出大街,見到某賓館樓上有酒家,不理了,吃吧!想不到,如此胡來找的一間店,居然會價廉物美。久違了的廣東夜茶,比祈福便宜多了。

回到酒店,就是正式開戰之時。開甚麼戰?鋤大Dee是也~~參戰的有臭虹、Maggie與Fanny,我老婆與Ili都是早睡又不好賭之人呢。

鋤大Dee的成敗,事小;戰陣之中的對話,事大。

臭虹:「賤夆,唔俾你出野!」
我:「下!!!!」她坐我上家,不讓我有出牌之機會是也……
我:「我要出野都唔俾?呢個明明係與生俱來既男人人權黎架喎!」
Maggie:「你出唔出野既權利都俾人control住喇!」
我瑟縮在沙發一角,可憐兮兮……
我:「嗚嗚嗚……我唔忿氣!點解會係佢control我喎!」
Maggie:「你點做男人架?」
我:「男人既屈辱!男人既屈辱呀!」
臭虹出隻細牌:「拿,出野啦!畀你出野呀!仲唔出野?我叫你出呀!」

~~~

Maggie:「你地話,大腸內壁入面會唔會有脂肪?」
Fanny:「有卦……」 
我:「我話冇」
臭虹:「有,梗係有啦!如果唔係點會有爆血管唧?爆血管就係話D脂肪塞住……」
我:「阿姐呀!無啦啦你講乜鬼爆血管唧?講梗大腸內壁呀!你大腸係血管?定你血管係大腸呀?割你一下,你會流D屎出黎架?下!」

~~~

Fanny:「點解無啦啦問大腸內壁脂肪既?」
Maggie:「我地中山,次次無線播鋼之鍊金術師,就會插播一隻廣告,叫正點閃電瘦……」
眾:「乜野獸話?」
Maggie:「正點閃電瘦」
我:「急口令黎架?好撓口喎~」
Fanny:「靜電閃電獸?超人片入面D怪獸黎架?靜電閃電獸,獸獸獸~~」雙臂十字手出招狀……
Maggie:「不,是正點閃電瘦。係一隻口交黎既。」順帶一提,中山人Maggie口音不純。
Fanny指著我:「你,畀個靜電閃電獸臭虹啦,反正你都畀佢control住咯!」
Maggie:「嘩,人地老婆一唔係度你就亂黎喇!」
我:「佢?我唔制!我唔制呀~~~~」
Maggie:「唔係口交,我係話香口膠。廣告話佢可以帶走大腸內壁脂肪既。但係咪好呃人丫?食香口膠咋喎。」
眾人:「哦~~」

下回預告:一男五女誤闖「邪骨」!歡樂大爆炸!!!

回應 (2)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/09/20 13:25:28 回覆
真係呃鬼食豆腐啊! 香口膠能除去大腸脂肪
2007/09/20 08:31:13 回覆
大腸內壁當然有脂肪啦,你無食過豬大腸咩?
user