PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

跟志偉聯手派笑彈,谷德昭:薛凱琪演得夠放!

2014/01/27 20:21:30 網誌分類: 娛樂
27 Jan

        在我來說,農曆新年最佳節目一定是入戲院睇戲,看到賀歲檔有我的舊戰友谷德昭就知,今個新年又可以笑餐飽,谷導演向我講解《六福喜事》的故事架構時,在旁的薛凱琪(阿Fi)忍不住高呼被整蠱,她說:「一開始同我講『生BB,老少咸宜』,我以為係君如迫我懐生BB,去到拍,我同鄭中基講,點解日日有脇戲?君如仲要在脇邊指導!」請冷靜,Fiona說的脇戲絕對是老少咸宜那種,齋睇預告片已笑了出聲,觀眾又點可以錯過。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
攝影:袁東亮
協力:彭燕燕
髮型:JoLam@Queens'PrivateI
化妝:FrancesHo@JessicaChanmakeupworkshop
服裝:RicardoAndrez@RUNWAYWORKSHOPLIMITED

        新年最緊要開心,賀歲檔電影《六福喜事》由兩大賀歲巨頭黃百鳴和曾志偉聯手出擊派笑彈,誓要每個笑位加料奉上,「今次講生仔,黃百鳴和曾志偉終於唔打對台,坐埋一齊玩,但戲中兩人都係會鬥餐死,戲中志偉飾演一個叫楊偉的人,這個名很襯他,詠春一代宗師,梁朝偉的打扮,佢一鈬就好開心,亦因為難得合作,很多演員主動跑來要求跟志偉撞戲,小方、達明、千嬅、古仔、林㗖等幫手客串。」

        跟曾志偉對手變拍檔,谷德昭坦言仍是有點摸不覑頭腦,他說:「我唔知點解黃百鳴要用咁多錢請曾志偉回來,但就日日鬧佢,我諗佢懐由細到大都係咁,志偉一去到現場就去笑佢,係不停地笑,而黃百鳴就次次笑住要走,總之志偉係一roll機就不停搵位拮佢,黃生又好似無乜所謂咁。」或許這就是歡喜冤家應有的特質吧。

        默契十足多火花

        谷德昭再次點名要薛凱琪擔正,全因他已捉到路,「有睇片的人都讚阿Fi拍得夠放,乜都肯做,但要講,乜都肯做必先要互相信任,默契好重要,要相信導演和對手唔係笑緊佢,係getfuntogether。大家一齊想搞好效果令觀眾開心。」在旁的Fiona聞言即說:「今次好多火花和爆肚撞出,笑片最緊要搞笑,搞笑在於大家放唔放,導演好識捉我路,知我幾時可鬥贏鄭中基,我以前好驚拍笑片,因為我做事要做到最好,我覺得笑片一唔好笑就無№睇,你唔會睇美指的,但我現在愛上了笑片,因為你會有甚麼工作係日日返日日咯咯笑,但又有錢賺,今次拍得幾開心,我和鄭中基戲裏戲外都鬥,我係激死佢的,記得有次佢同我講下一套要加片酬時,我話,嘩,你咁笨?我今套已經加鰦!」

        君如脇邊指揮

        說到那些老少咸宜的脇戲,Fiona說:「助手幫我翻譯劇本時,忍唔住話點解我好似幫你讀緊鹹片劇本咁?有一幕講君如教我懐點生仔,話有鱓pose和地方比較容易生仔,點知去到現場見到龍脇,到埋位時,佢唔係講,好似鬼上身咁,變了戰士,在脇邊喝我懐『生啦你,咀埋去啦』係咁推我埋鄭中基度,撞到個頭,鰟下我係半想偷笑又想喊,咁暴力,本來有feel變冇feel。」被人迫覑就範,畫面超爆笑,谷導在旁補充說:「你放心,那些想笑又想喊的表情我全部捕捉晒,拍了四個take,最終係把NG鏡頭留下最好睇!其實你和林狗那場瑜伽戲都好好笑,因為動作都好貼身的,諗鰦好耐,你搵鱓佢唔信任又好難演,林海峰就好,幾十年來守身如玉,唐僧咁,選角上很好,因那場戲都好肌膚之親,我見到阿Fi有面紅的,係咁嗌加片酬。」

        黃柏高
 
 
■阿Fi與鄭中基演「脇戲」,君如從旁指導。
■阿Fi與鄭中基演「脇戲」,君如從旁指導。
■谷德昭搵阿Fi拍笑片,完全基於互相信任,大家去到盡為博觀眾開懷大笑。
■谷德昭搵阿Fi拍笑片,完全基於互相信任,大家去到盡為博觀眾開懷大笑。
 
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.