番禺爆笑兩天遊(下)

2007/09/21 01:19:09 網誌分類: 旅遊
21 Sep

星期日,六人之中居然是我最早起。

與老婆買完涼茶,吃完麥記早餐,才施施然的回酒店。大夥兒到一間西餐廳吃「早午合併餐」,我叫了一個70元的set lunch,包括:兩塊午餐肉般大和厚的鵝肝醬!!雖然有點over,但仍然極之Juicy的牛扒!!好濃縮的忌廉磨菇湯!!OK但蛋糕底略嫌太厚的士多啤梨慕絲蛋糕!!挺不錯的一杯咖啡~~以上種種加起來,如果是在香港高級餐廳吃,隨時要一千元,而現在盛惠$70!!而且質素還很不錯呢!!!其他人的食物都挺好,意粉口感拿捏得極佳,老婆讚不絕口。海南雞亦有不俗水準。

怎料,跟我叫了一樣套餐的Maggie,竟接受不了鵝肝醬的味,Fanny、Ili、臭虹也吃不慣;老婆不願一大早吃得太heavy;我又已吃了自己的兩塊鵝肝醬。於是,兩塊恍如午餐肉般大的鵝肝醬,就這樣被丟在碟上了,真折墮呀!

吃完飯,再買多一次涼茶,就去按摩了。大家早就說過要在這天按摩,以紓緩星期六去上水樂園玩樂後的疲勞。但,我們六人包括中山人Maggie都是初來番禺,人生路不熟,見到一家在商業大廈裏的按摩店,$98雙鐘,OK啦,就興高采烈的上去了。

在深圳,我是地膽,哪些骨場「可以去」,哪些「不可以去」,我都知之八九;但番禺……

沒錯,一時大意之下,我們領野了……

首先,電梯一打開,知客即叫道:「歡迎幾位老細」須知道,「老細」二字,在深圳正場多是去到Locker位才聽到的,很少會有知客叫「老細」。不過,各處鄉村各處例,話唔定番禺係咁呢……

邪場confirm度:5%

在大堂坐下,四周掛了幾幅油畫,懶藝術有野睇,被淫審處評為「二級不雅」那種呢~~

邪場confirm度:20%

我問個知客:「你地呢度有冇女賓部架?」「有……男賓部在這邊,女賓部……等等……」

邪場confirm度:90%!!!!!!!!

我跟旁邊的Ili說:「呢度好似邪邪地喎」
Ili:「你都覺呀?我都覺呀!」
我又跟老婆說,天真的老婆話:「應該唔係卦……」唔.係.卦?90個%喇唔係卦!
旁邊的Maggie謂:「唏~個個場都有正有邪架啦,睇你幫襯邊種唧~」此言差矣……確實有很多100%清純的正場的。

有個女主任傻傻戇戇咁走出來,又白白痴痴咁走番入去,話要搵經理來。隔了一會,經理來到了……

邪場confirm度:200%!!!!!!!!!!!!

一個阿叔,
一個比詹瑞文更詹瑞文的阿叔,
一個有二撇雞的阿叔,
一個二撇雞得黎仲要著「夏老威」的阿叔!

頂!你個額頭真係鑿住「爸爸生」三隻字呀~~~~~~

呢個時候,照計就應該起身走人至係。查實,只要班女仔是但一個話想走,我就會即刻起身。不過……當時的情形,係咁:

Maggie完全唔care

臭虹好high,成日催人快D

Fanny直頭躍躍欲試,一野除甩件衫就要按咁款

老婆 & Ili雖然聽到我話呢度係邪野,但都冇話要走。

而我……喂,拖男帶女去邪骨場按正骨喎,咁抵死既經歷,真係可一不可再架嘛~

至於個夏老威二撇雞爸爸生,無他既,想做多D生意咁解唧。

於是,「男男女女齊齊去邪骨場按正骨」如此神奇的事情,就這樣發生了。

我跟「爸爸生」說:按摩技師呢,要手勢好既(潛台詞:唔使靚同身材好架喇),仲有,我同我老婆一間房做按摩(潛台詞:清純呀,明啦?)

Maggie都不忘加多句:「佢地註冊左結婚架嘛,冇問題喎。」醒目!咁又係呀,「夫妻」都有分「註冊左」同「唔使註冊」兩款架嘛!

一如正常按摩,首先我去到更衣室,放好東西,洗澡,出到休息區,飲杯水等她們。我一再叮囑「爸爸生」,待女士們換好衣服後就帶她們來休息區join埋我。

這時,一個都算係幾靚仔的主任走過來。
靚仔主任:「老細你想按邊種骨呢?」哈哈,呢句真係正!邊種骨~~
我:「有冇泰式?」呢句擺明寸佢架啦!
靚仔主任:「我地呢度得中式同日式推油,其實乜野中式泰式,『名』黎既唧。」嘩!你咁都得?
我:「咁我做中式得啦。」
靚仔主任:「點解唔做日式呀,日式舒服好多喎……」(以下下刪一大輪對話,總之就係不停游說我做推油,而我就堅持做中式。)
靚仔主任:「咁,又或者你講低你有乜野要求,例如係要邊種『性格』既『靚女』,等你『下次黎』既時候,我地可以配合你。」
我:「唔使喇唔使喇,按左今次先啦。」超,你估我下次仲會黎?

等左一陣,女士們換好晒衫沖好涼出黎。我同老婆八卦了一下,得知以下要點:

要點一:五個女仔被人帶左去一間「導師教授室」,內裏附設廁所浴室,五個女仔輪流沖涼。
要點二:冇Locker,所有野就放在那間房裏。
要點三:女仔所換的衣服,跟我穿的一模一樣,都是男裝。

明白晒……

呢個「爸爸生」果然犀利!為左要做成呢一單生意,居然可以在咁短既時間之內,咁有限既條件底下,無中生有咁「生」左一個女賓部出黎!Bravo!

跟住就係去按摩啦。我同老婆一間房按(就係果間「導師教授室」),其餘四個女仔就去第二間房按。但原來五個女仔都不堪游說,全部都做推油!

唉……呢D場,$98雙鐘按摩就係呃你上黎既promo唧,真正賺錢當然係靠「特別服務」啦。而今次佢冇得提供特別服務,自然就會推銷其他野,let's say百幾蚊既推油,總之就唔會畀你$98埋單落樓咁解唧。呢班女人平時shopping格價鬼咁醒,反而呢D婆仔數都唔識計……

好喇,萬眾期待,按摩師登場~~

ha~le lu ya~~
ha~le lu ya~~~
ha le lu ya~ha le lu ya~
hale~~luya~~

神之山谷出現!!!!!

超級大Deep V!!!!

嘩,呢兩位小姐,你地有冇咁X誇張呀!!!!!!!!~~~~~

大到好似假既咁喎!!!!

我老婆都睇到唔識眨眼,事後佢話:嘩,真係好勁抽!

好,發完顛,平靜下情緒,繼續講……

咁冇乜野既,咪就係按摩咯,講真,按我果位姐姐,真係按得幾好喎,唔會差得過正場既按摩師,認穴準,手力夠,推拿技巧不俗,真係按得幾舒服,繃緊了的肌肉都得到紓緩,特別是背脊和肩膊,完全鬆晒。

但選擇推油的五位女士們就各安天命了……

老婆:佢擺明唔識推油架喇,只識得按摩,都算佢有良心,一路推油一路按摩,五分一推油,五分四按摩,都舒服既。

臭虹:按得我好好喎,好舒服喎(又話推油既……原來又係「按」)

Maggie:幾好咁啦

Fanny:班女就真係堅咯,件衫跟本就係舞女衫,Deep V到呢(喂,你咪掛住望女先得架,推油推成點呀?又唔講!)

Ili:慘……好慘……佢唔識推油,又大力,係咁捽係咁捽,仲用成五條毛巾黎捽,度度都唔捽剩係捽背脊捽左粒幾鐘,皮都俾佢捽甩咁滯,好痛……我幾想同佢講:你咪再捽喇,夠喇~(咁你又唔講)我唔好意思講嘛……

按完摩,我去大堂等她們。這時見到有個女人獨個兒上來,爸爸生同佢講:「我地女賓部而家full左,但佢地換緊衫架喇,換完就到你呀下~」喂,咁好生意,索性真係做正場罷啦~~

等了一會,就聽到Maggie嘈喧巴閉的出來,這時她已跟爸爸生混得很熟(真不愧是Maggie),還硬要爸爸生送我們六盅湯,喝完才肯走,我都俾佢吹脹~~沒記錯好像是竹絲雞湯同秀珍菇湯,聽講話幾好飲添喎…我?車,我都唔飲中湯既~

按摩後回祈福乘直通巴,第一次經文錦渡過關,也因此錯過了買免稅煙的機會。一路無話,去到沙田吃完晚飯,各自歸家去也。

回應 (7)
我要發表
2007/09/24 02:41:20 回覆
下年再去的話, 唔好又去長隆水上樂園喇, d game都玩勻晒咁滯咯, 去長隆野生動物園啦~~~
2007/09/23 23:41:15 回覆

        多謝賤夆這麽繪形繪聲嘅遊記,啲而且确悠閒得來充滿刺激,這個黃色嘅垂直極限最回味(最緊要係唔使排隊),.其他就普普通通了。下年要再組識多一次去。

不過邪骨就免了。雖然我就好彩啲,按我個靚女都係大deep v 架!簡直係男人鐘意嘅小鳥依人形、推得都不太差,經常用温柔的聲線問:「怕不怕大力」,最深刻是按手時是放在她大脾上(她穿起短裙呢),我是女人都有啲怕醜。男人就話

2007/09/22 22:58:22 回覆

祝你天天和諧沒暴烈,繼續牙擦!

~ 中秋節快樂 ~

暴烈中的和諧恬適

則卷小雲
則卷小雲 2007/09/22 21:44:18 回覆

則卷小雲
則卷小雲 2007/09/22 21:43:43 回覆
所以我好怕去按摩, 有一次跟朋友上去深圳按, 整個過程我都好驚, 好似被人拆骨咁呀!
2007/09/22 12:17:33 回覆
你唔好去死~~
2007/09/21 19:28:49 回覆

當然唔係度啦~~~仲使講

user