陳仲雲
陳仲雲
陳仲雲

913) 婚姻破裂的故事(二) (愛情)

2014/02/19 23:48:16 網誌分類: 愛情
19 Feb

           913)    婚姻破裂的故事()  (愛情)

                (網絡轉載)  19.02.2014

 

     這班男人,無疑可能真係唔抵幫的。但一個人選擇拋妻棄子,當中一個重要既trigger point,肯定係自己響屋企感到唔開心。你當然可以話呢班男人唔知足,家裡嘅老婆咁好都要唔開心,但唔開心就係唔開心,純粹係感覺來的。理性分析一個男 人「應唔應該」感到唔開心,其實冇乜意義的。

 

聽過好多人講,做女人點樣先可以「留住老公」,又要keep住又靚又正,一時又話要扮蠢扮無知,一時又話要耍手段但係總係好似唔多覺有人講,老婆既「笑容」其實有幾重要。快樂係會被感染的,當中最能感染一個男人的,理應係佢既妻子。你份人幾咁賢淑大方都好,你唔快樂,你身邊既人都唔會快樂的。唔快樂既男 人,「出事」機會肯定比快樂既高許多。

 

有一次我同其中一位失婚既太太,講起呢個問題。佢反問咗我一句:「我份人係唔喜歡笑,但點解要我裝快樂去感染我老公,而唔係佢去感染我?」

 

面對這句說話,我一時也答不出話來。

 

只能說,快樂係一個互相感染既過程,也是一個循環。聰明的人會讓一個快樂的循環生生不息地不停運作,也不會計較這個循環到底誰才是始作俑者。

                              (全篇完)

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user