溫故知新(下)

2014/02/22 10:47:25 網誌分類: 粵曲理論
22 Feb

成日數人地,因咩鬼唔數吓自己啫?我份人比較禮讓,尋日講完人地,今日要數臭自己!

一些出過騷的歌,當年覺得自己唱得唔錯架啦(梗係咁講啦!如果出騷果陣都唱得唔好,點對得自己住),但係依家聽番,真係有好多進步空間架。咁因何當時唔練好啲至唱?答案好簡單啫:當時嘅功力祇可以唱倒咁!

幾年後,對樂理知識多左,聲線改善左,對自己要求高左....

所以,好希望有機會再重唱曾經出過騷嘅歌(甚至再出騷),睇吓再唱會點?祇可惜,搵拍檔難:一係唔識、一係識都唔想唱----嫌呢啲歌太舊!

有些時我啱啱學識一首歌,明知某曲友識唱,但係對方答案係:呢首歌佢十幾年前唱過!

咁又如何?係咪經已唱到無懈可擊先?即使係大老倌唱嘅歌,十年後如果佢再唱都唔會一樣:以前唱錯左音嘅字可能改正番、以前唱嘅腔可能依家知道用另一個唱腔會更合曲情、唱歌嘅拍檔唔同都會有唔同火花...當然,我假設事隔十年果位唱開子喉嘅老倌仲未駛改唱平喉、甚至子母喉...

又要假設,果位老倌係一位不斷求進步嘅人。君不見依家好多老倌唱歌,越嚟越行貨,回塘啦!我都係最近睇番亞視「歲月留聲」個節目先知某位大老倌當年唱歌咁有水準!依家見佢?幾熟嘅曲都會甩曲、行台步又錫身...

咦!衰左啦---又數人!(表情24)

回應 (0)
我要發表
user