屈臣氏、萬寧、藥房

2014/02/25 10:33:12 網誌分類: 同行如敵國
25 Feb

尋日起身,無情情自己眼角撞左落門邊,痛當然有痛,但係又唔見有瘀,因此冇理佢。

今朝起身洗面時,觸及眼角發覺仍然是有少少痛。因為過幾日出騷,最擔心係過幾日啲瘀先浮出嚟,雖然橫睇掂睇我都唔係樣靚之人,不過都唔希望瘀左一撻見人吖!

心諗:一於買枝「喜療妥」用吓啦!

早前保險公司寄左張五十蚊萬寧禮劵俾我,今早去巡一巡,見細嘅賣$42, 大嘅賣$97, 仲標明係特價。

心中有數,食完早餐再去佢隔離間唔相熟嘅藥房問,大嘅標價$80,老板仲自動打個九折俾我,即係$72買左。

所以,如果買一些藥房有得賣嘅嘢,最好真係格吓價---一枝藥膏差廿幾蚊,夠煮個餸囉!當然,呢啲嘢係我呢啲窮家小女人做嘅,富貴人家就可以不理啦!

每次我姪女來港,好多時都會去屈臣氏買嘢。我問佢:「萬寧比較近,何必要捨近求遠?」

佢答:「因為萬寧啲擺設企理啲,感覺上啲嘢會貴啲!」(心諗:歪理!以前「卓越俾我嘅感覺都係擺放到亂七八糟,那時我幾乎入都唔入佢啲鋪;佢依家俾人嘅感覺係好乾淨嘅、再加埋係響我屋企附近,所以我經常會入去光顧)

實際上,同一樣貨品,屈臣氏與萬寧響價錢基本上一樣----可能佢地有人經常檢查住對手嘅訂價掛!

依家網上經常有人利用Whatsapp發放一些虛假消息以打擊商業對手,又真係有人信而將呢啲未經證實嘅消息亂傳,引起公眾恐慌。尋日又收倒一單傳左幾年嘅嘢,有朋友感嘆寫左句:「傳左兩年,咁都還有人信!」

原本我睇完都算,結果都係忍唔住答左句:「因為未遇倒智者,因為天下未亂!」

回應 (4)
我要發表
2014/02/26 09:54:24 回覆

我淨係碌雞蛋!

2014/02/26 08:12:11 回覆

兩位有心,小意思嚟啫。

2014/02/26 07:56:40 回覆

雖然係眼角,小心「乸」眼呀!

2014/02/26 07:26:24 回覆

小心啲呀,祝妳演出成功,馬到功成。 {#iconb_263}

user