A級

2007/09/23 18:41:29 網誌分類: 文化
23 Sep

記得以前做功課、考試等,英文科用A、B、C、D、E等評分,最叻就係A+;而中文就係用甲、乙、丙、丁,當然最威威就梗係甲+啦;至於操行分就用優、良、中、可、差。咁樣分法,最起碼我們一看就知道乜最好、乜最唔好。

今日今時的社會進步了,單一個A字並非代表最好,因為有了AA、AAA、AAA++等不同的級別,換言之,A愈多就愈好愈醒,就看每年會考的狀元,都係鬥A多,今年仲多個"*"添。

在一些商店,例如海味舖、茶葉舖等,入到去買甲級或者上等貨,千祈唔好以為最 good,因為仲會有特級、超級、頂級等更好、更更好、更更.......更好。甲級,嗤,一般貨仔咋.......

老鼠不明白,究竟是商人魚目混珠,抑或顧客自己自欺欺人呢?真係唔知咯!

但有一樣嘢大家都好清楚,去深圳買野,遍地都是A貨,當地售貨員亦都老實不客氣話比你D消費者知A貨即係冒牌貨,明賣明買,甘心命抵。突然間想起,大陸講嘅係 fake貨,而港人聽嘅係A貨呢,你知啦,大陸人講英文D音歪歪地啦!

問心,唔叫A叫番D或E貨,你哋會唔會買丫。

老鼠我坦白些,唔叫自己做A老鼠,水皮咪水皮囉,哈哈。

回應 (8)
我要發表
2007/09/24 20:20:25 回覆
水皮咪水皮囉....水皮老鼠兄好野,敢認,敢說,敢寫,敢回應。
則卷小雲
則卷小雲 2007/09/24 01:37:25 回覆

嘻嘻, 我叫米奇啊! 大家都是鼠輩,齊齊交個朋友啦!

2007/09/24 00:47:50 回覆
時代進步嘛!                                          拿A已算不上甚麼值得炫耀之事;                                  唯有力爭上游,更上一層樓吧。
2007/09/23 21:11:29 回覆

有料老鼠 :

 (

~月亮彎彎月亮彎彎~

        ~ 中 秋 節 快 樂 ~

                    ~ 股運亨通 ~

2007/09/23 19:06:14 回覆
Tom媽係名牌貨,無與倫比。
2007/09/23 18:55:13 回覆

我不是A貨TOM媽媽

2007/09/23 18:50:11 回覆
中秋節快樂!
2007/09/23 18:47:31 回覆
哈! 現在的考評局似乎起了「革命」,將中英文的A轉為五*。
user