牛一

2014/03/06 10:39:13 網誌分類: 未分類
06 Mar

尋日小妹牛一,多謝各國網友祝賀;其實我一向為人低調----過年如過日,過生日更加係不值一提!

尋日中學書友仔每月聚會。我地慣常係今日聚會完左、便夾下次聚會日期,上次左度又度,最終揀左尋日,我先至係咁倚講:果日我生日喎!

平時我地多數係下午開始竹戰,晚飯在會所食。上次其中一位書友仔話佢「金域假日酒店」個會藉三月尾到期,食嘢有七折,建議我地響果度食晏(食晏便宜過食晚飯吖馬),商量後我地決定幫趁果度間意大利餐廳O'steria,因為我喜歡佢地果種半自助餐----頭盤沙律、凍肉任食,主菜、甜品任食、咖啡/茶。我早兩三年前響舊網誌都有介紹過響灣仔世紀酒店果間Pepino,午餐都係食類似嘅嘢,我最鍾意食佢地嘅生牛肉、火箭菜同煙三文魚;不過,果度都有三年冇去過,唔知依家質素如何!

尋日見呢間冇生牛肉,都有啲失望,好彩煙三文魚都幾好食、火箭菜唔夠新鮮。呢度有個好處係可以淨係order食頭盤,雖然祇係較成個餐便宜四十蚊,但係反正食唔倒咁多,我地七個人祇要左四份全餐,另外祇食頭盆,經已飽到連晚飯都食唔落!

食完午飯,成班人落酒店地下間法國餐廳買麵包。跟住步行去會所開檯,我份人貫徹始終,冇橫財命---又輸左廿幾萬!隔離檯低B班書友仔問我:「今日戰況如何?」

我:「你睇我個輸樣(唔好讀錯音呀)就知啦!」

四點幾,開生日會。嘩!心型嘅生日蛋糕呀:

好大......個呀!

吹完蠟燭,我最老友果位書友仔好似有啲唔開心!我問:「咩嘢事?」

書友仔:「我都係呢個月生日。」

其他書友仔:「何解上次唔講?」

我:「哦!佢上次早走,我地約日子果陣佢唔響度。其後係我whatsapp通知佢時間嘅,我梗係唔會同佢講我尋日生日啦!」

另一位書友仔:「咁不如我地以後同一月份生日嘅一齊慶祝啦!」

跟住咪各自報上自己嘅生日月份囉!雖然果位書友仔同我同月生日,尋日先知佢大我足足一年----我都話我中學畢業果陣未夠秤架啦,大機構唔請我做嘢呀!係我阿媽嚇我:再搵唔倒嘢做、去工廠做!

最後我咪搵荐人館幫我搵份工做囉!頭一個月啲人工要俾佢地做介紹費架!

回應 (6)
我要發表
2014/03/06 18:07:14 回覆

請飲茶無問題,靚豬你出梨請埋你都無問題!反正我想揾人陪我飲茶!

慕士我唔食,只鍾意傳統既蛋糕。

 

2014/03/06 13:50:18 回覆

阿仔:果舊唔係蛋糕嚟,係慕士,一陣風咁就食左!

2014/03/06 13:49:12 回覆

靚豬:你同我阿仔講吖!

CAT:睇相算命先生一早批左我係冇橫財命嘅。死啦!依家正財橫財都冇,食穀種!

2014/03/06 12:39:40 回覆

個蛋糕好可愛,輸咗廿幾萬,叫個仔請番妳飲茶喇。 {#iconb_395}

2014/03/06 12:04:17 回覆

原來妳真係魚腩嚟架!有機會返香港嘅話,要同妳開枱,賺番啲幫補吓水腳都好噃! {#icono0_3}

2014/03/06 11:12:51 回覆

蛋糕雖然細但很靚樣,味道好嗎?我重諗住你贏錢請我飲茶添!

user