上學去!

2014/03/06 14:17:19 網誌分類: 學習
06 Mar

今日「幼稚阮」開學。老師一係唔開新班,今次同一日內開三個新班。

上星期老師經已叫我返第二班,但係尋日打電話俾我想我改返第三班,我堅持唔改,因為果個鐘數係我食晚飯時間;可以的話,我都唔想夜晚返學。

去到上課地點樓下,見上一堂下課果啲大部份都係我讀開果班啲人。心諗:咁咪即係攞嚟攪,好彩入到課室,發覺呢班啲同學真係白紙一張,咁我自然Miss上身,「升呢」做大師姐啦!

所以冇咁大個頭真係唔好戴咁大頂帽!我上呢班成個人輕鬆晒,連腰骨都冇痛---難道我條腰骨痛左成年,真係因為受唔住壓力?

大家同時間開始學,我點都唔相信我嘅進度會差過其他人!而且,大家都係新同學,冇人會蝦人、亦冇人會睇唔起人(咁你知我係曾經俾人睇唔起果個啦)!

回應 (4)
我要發表
2014/03/07 11:49:32 回覆

咁多恩怨,有理說不清,邊個叫都無所謂,你地肯陪我飲茶的話,請又何妨!

2014/03/07 11:06:34 回覆

靚豬:你假傳聖旨!係你叫我叫阿仔請飲茶架。

2014/03/07 07:10:17 回覆

van仔,妳呀媽話輸咗廿幾萬,叫妳多啲請佢飲茶喎。 {#iconb_395}

2014/03/06 18:14:05 回覆

居然有人睇你唔起!此人真大膽,可怒也! {#iconb_336} {#iconb_3135}

user