嘴配人中 看晚年貧或富

2007/09/24 10:03:53 網誌分類: 玄學達人
24 Sep
關智斌唇紅齒白,容易搵到靚老婆。

   嘴在下停十分重要,嘴的流年歲數為60,嘴又名水星,又叫正口,或者海口,名稱多多;但睇嘴,一定要睇埋人中兩旁,鼻與上唇之間,左仙庫流年52歲,右仙庫53歲,食倉54歲,祿倉55歲,此部份宜飽滿,忌凹陷尖削,飽滿者代表51至55流年運程暢順,在臨近退休之年得豐盛,有足夠糧餉過晚年。

  嘴,要唇色紅潤,忌黑、暗、瘀、或藍,尤其是女性,凡唇色瘀濁者,難有貴氣,因為男重精神,女重血氣;眼睇精神,嘴睇血氣,所以男主睇眼,女主睇嘴。

  因此,如果女人口唇又瘀又黑,要嫁個好老公的機會不大;男性都是一樣,相學有云︰「唇紅齒白招艷妻」,所以男人口唇紅,牙齒又白又齊,都容易有個靚老婆。

   另一個娶靚老婆的相訣,在《何知歌》有云︰「何知此人美貌妻,但看此人眼細長」,若然你夠唇紅齒白,而眼又細又長,那相信你的老婆都差不到那裏。

  電郵︰yloleon@hotmail.com

  編輯回應:下期師傅會續講點睇嘴(刊於2007年7月19日)

回應 (0)
我要發表
user