請乘客體諒孕婦

2014/03/09 15:42:53 網誌分類: 時事
09 Mar

懷孕既過程真係好神秘。好多時, 真正「見肚」要等7-8個月, 但最唔稳定既時候係孕早期喎。頭條網既馮媽媽一直有寫文章, 講述佢既大肚心路、身體歷程, 今日佢又寫左篇投訴信俾港鐵, 希望大家正視冇人讓座、有人凌辱大肚婆既事情:

大肚婆起義
2014/3/9 15:32:29
網誌分類: 文化

收件人: CR@mtr.com.hk

 

敬啓者:

本人在剛懷孕時投訴過車廂優先座被「沒需要人士佔用」, 你們說你們在搞那個甚麼地鐵十個冧行動, 但成效如何? 現在本人快要臨盤, 卻不覺得你們的行動有甚麼成效。

Http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=10885613&page=1#pid161072199
請看看以上連結, 上面有我們眾多大肚婆對乘搭你們列車時的不滿、委屈, 當中還有大肚婆被非禮, 請正視每一個POST所提及的問題。

寄望早日得到你們公司的回覆, 看看如何跟進事件、增加車廂廣播、告示、電視廣告、電台廣告、

在YAHOO等搜尋器放廣告等等, 你們都要切法解決我們提及的問題。

馮太
回應 (1)
我要發表
小女子
小女子 2014/03/22 15:37:55 回覆

請大家記得自己媽媽都做過大肚婆。

{#Playful-Kitten-kittens-16155935-1280-800.jpg}

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..