花生灑滿一地

2014/03/17 08:07:55 網誌分類: 其他
17 Mar

致親愛的Dryers

 

這幾個月以來,HKU Dry Club發生了很多事,本來我們打算保持沉默,因為我們相信,解釋永遠是多餘的,相信你的人不需要解釋,不相信你的人更不需要解釋,但是,面對曾經與我們共事的人的指控,就像你的朋友們笑著,但聯手捅了你一刀,是那麼的讓人失望,讓人心傷,讓人無奈。

 

另外一個Page的冒起,就如在傷口上撒鹽一樣的痛,比起有已離開的人,中飽私囊,把Crew們當免費勞工,低等奴隸來得更為恐怖,關於鮮血淋漓的真相詳情,請見「大話總會有爆煲嘅一日,一於就今日啦」- Admin#1

 

我們不願再去追究,也不想去互相指責,到底是什麼讓我們走到如此地步?是金錢嗎?是名氣嗎?是渴望得到認同嗎?

 

Dry Club

 

HKU Dry Club,一直有我們的堅持,加入這個Page,開頭只為好玩好笑,但隨著讀者越來越多,我們發現 HKU Dry Club,今時今日已不再單單是女神收我兵,或我出唔到Pool,純粹Post Love Stories的地方,而是一個大家都能隨意抒發任何感受的平台。

 

在這個複雜紛亂的世界,這是個得到溫暖的地方,每天接到很多已離開的人,叫我們Quit DC 的電話短訊,說這說那,確有一刻令我們,在這場鬥爭中累得想要放棄。

 

但是,DC給我們的實在太多太多,開會時的大笑抽水,開會後的食飯,大家分享不同大學的趣聞,各自的生活趣事和煩憂,Whatsapp group的搞笑圖片,和即興飯局,派Hoodie前後的幕後工作,過程中的嬉笑怒罵,還有數不盡的青春熱血,率真的共同回憶。

 

一想到離開以後,這些也會一併地失去,我們就怕了,加入Dry Club,是我進港大做過最美好的事。

 

在這場腥風血雨裏,我們學會了很多,也失去了很多,大概每個人的生命裡,都會經歷種種人和事,不管是好是壞,我們都無法拒絕,未來的路或許痛苦,或許坎坷,或許艱難,但是我們一定會走下去。

 

我們不敢把錯誤撇得乾乾淨淨,更不想再去互相攻擊,因為我們相信報復和仇恨都是多餘的,作為大學新鮮人,我們親眼見識到什麼叫做一沉百踩,Dry Club不是得意之作,不是人們說的那麼好,但也不是失意之作,不是別人說的那麼差,無盡的惡意批評,不會因我們一場痛快的還擊而停止,與其浪費時間在無休止的彼此攻擊,不如努力將Dry Club做好,時間能證明一切。

 

誠然,得到過的東西已離開,譬如友情,譬如信心,但我們始終堅信,有你們Dryers,就足夠了,面對無邊的黑暗,請與我們並肩 - In HKU Dry Club We Trust.

 

最後,是我們16crew,想對Admin1說的話:我哋一個都唔會走,一齊打好呢場仗。

 

DCrew

HKU Dry Club Session 1314

 

<The sad but true fact - By 魂> 一個人一世到底可以講幾多個大話? 一個人一世又可以對幾多個人講大話? 我最近有個「舊朋友」,佢犀利啦,對住20000人講大話。 你可以呃你爸爸媽媽,老婆仔女,但每樣野總會有個上限,大話總會有爆煲嘅一日。 呢個世界有種人喜歡兩面討好,唔做衰人,將個波交俾第個;但原來社會已經進化左,有啲人仲會利用人地對佢嘅信任,作故仔離間其他人嘅關係,再做埋中間嘅好人,兩面贏晒。 你可以係post左啲踩親人嘅野,然後同人講係第啲admin post唔關你事,你已經嘗試幫佢河蟹,跟住繼續係咁出post,仲有得領埋功; 你可以同某個admin講話係另外果兩個admin想踢走佢,然後講到自己好委屈其實唔想咁樣做,踢走其餘果兩個之後就會叫番佢留黎; 你又可以搵人幫手做野,講好左會有車馬費俾番,之後就話有人想落格,又話分錢係自私行為,然後就可以自己賺晒啲錢,一蚊都唔洗出; 你仲可以拎儲備出黎,同全世界講你會搞啤酒節,爭住黎handle個event,然後最後撻左人地個活動,然後大家嘅血汗都係晒你度。 某page親愛的admin#1,你近來好嗎?近排你就威啦,champ到爆。又話搞啤酒節,又搵人黎扮我 admin魂同埋queen k,呃左人地個organizer,仲呃埋成20000個dryers喎。點解我地困擾左你咁耐,踢走左我地又要搵番人黎扮嘅呢? 我覺得自己都蠢左大半年,蠢在信左你真係(至少有一絲) 想令大家開心,蠢在信左你留堆營運基金真係想一齊搞event。「道不同不相為謀」,如果唔係信錯你我地唔會訓身咁多時間落個page同啲events道,而換黎嘅只係過橋抽板反轉豬肚。 本會唔係呢道look forward to你嘅reply,亦無興趣同你玩隔空罵戰。我地只係想幫HKU清理門戶,唔好再等下一屆freshmen再俾人呃。 鍾意睇原裝Dry Club,睇魂、Queen K、神仙B嘅朋友,請移玉步到本專頁。如果喜歡瀏覽失去了原本意義嘅Dry Club,咁請你去瀏覽其他專頁吧。 請Like/share/廣傳,叫埋你啲dryers朋友支持正牌人馬。 放心,我地做嘅野會證明到我地係admin真人。 來緊Dry Club將會有好多新野,請加緊關注! 真正嘅香港年輕人娛樂平台,宜家,先正式開始。 p.s. 謝謝Dryclub美術部_哥為我地製作圖片,其實大家宜家開始可以叫佢「影子」。

 

 

後記:

HKU Dry Club,一個在大專界裡,人氣爆燈的Facebook專頁,近日管理層鬧分裂,部分Admin決定另起爐灶,成立HK Dry Club,形成分庭抗禮之局,分裂的細節未明,不過都離不開金錢和利益上的糾紛。

 

HK Dry Club發表了「The sad but true fact by 魂」一文,提及金錢上的糾紛,和某人壟斷活動等,可以看出分裂起因的端倪,隔空罵戰才剛開始,姑勿論結果如何,花生已經灑滿一地,足夠讓旁人飽餐一頓了。

回應 (0)
我要發表
user